Lydia
Uběhli tři dny od toho co jsme zabili lovce a ztratili Hayden. Liam sedí u sebe v pokoji a kouká do zdi. Je tu s ním i Mason, aby ho alespoň trochu rozptýlil, to se mu, ale jak vidím moc nedaří. ,,Liame" Oslovím ho, když se za mnou neotočí dojdu k němu. ,,Tady máš něco k jídlu." Podám mu talíř s palačinkami. Liam mě pořád nevnímá. Podívám se mu na obličej. Najednou se svět kolem změní. Stojím na místě kde před třemi dny zemřela Hayden. Když se podívám zpátky na Liama není tam, ale chodbou se rozléhá jeho hlas a hlas Hayden. Říkají si jak moc se milujou. Pak se ozve křik Hayden. Otočím se za sebe. Hayden leží na zemi v kaluži krve. Liam stojí nad ní a brečí. Hayden prosí, aby jsme ji pomohli. Upadne do bezvědomí, ale po chvíli se vzbudí. Vše se zase vrátí do normálu. Liam se mnou třese. Podívám se do jeho očí. ,,Hayden žije." Liam se na mně podívá nadějným pohledem.
,,Jak přesně vypadala tvoje "bansheeovská" (Benšíjovská) předtucha?" Zeptá se Scott. ,,Objevila jsem se v chodbě kde Hayden zemřela, teda kde jsme si mysleli, že zemřela..." Pověděla jsem ji vše do posledního detailu. I to jak jsem se přitom cítila. Scott se zamyslel. Co budeme dělat? Půjdeme pro ni, nebo počkáme až přijdou vrátit úder? Scott mě vyruší z mého přemýšlení. ,,Liame? Myslím, že bys měl tuhle "misi" vést ty." Liam se na Scotta podívá a Scott na něj kývne. Liam si prohlédne všechny ostatní. ,,Tak jo. Zítra se vydáme na jejich základnu, rozdělíme se na dva týmy. Jeden tým bude rozptýlení. Druhý tým se během boje proplíží kolem a půjde pro Hayden. Asi bychoom se měli rozdělit." Liam je akční a hned se ptá kdo chce být v jakém týmu. Tentokrát půjdeme s nima, já a Stiles dovnitř. Stiles se za tu dobu co byl u FBI, naučil alespoň trochu zacházet s pistolí, takže bude mít pistol. Půjdeme s Liamem pro Hayden. Týmy nakonec dopadli tak, že Liam, já, Stiles a Argent půjdeme pro Hayden a Derek, Scott, Malia a Isaac budou bojovat. Liam zavelel a šli se nachystat nějaké věci. Je to celkem daleko od civilizace a daleko od nás. Asi čtyři hodiny autem a přitom jak to dopadlo posledně, by bylo lepší si něco k jídlu a pití nachystat. U boje to bylo všem úplně jedno, ale bez hladu a žízně se bude stoprocentně bojovat lépe. Taky se musí nachystat nějaké zbraně a podobné věci. Jdu tedy do kuchyně pomoct Mellise a šerifovi pomoct chystat jídlo, Stiles jde se mnou a ostatní jdou k Argentovi nachystat zbraně. Mellisa a šerif odejdou, protože je jídlo skoro hotové a tak to prý zvládnem sami i když se Stilesem, který místo toho aby pomáhal ujídá... Stiles si ukousne kousek toastu a pak přejde ke mně. Ze zadu mě obejme kolem pasu a dá mi pusu do vlasů. Usměju se a otořím se na něho. Krátce ho políbím a pak vyndám další toast z toastovače. Stiles si vezme do ruky další toast a rychle vyběhne z kuchyně. Jenom se nad tím zasměju.
Ahoj. Jsem ráda, že se pořád najdou lidi, kteří čtou, protože jsem předtím fakt hoodně dlouho nepsala. Jinak pořád nevím jestli mám nějak rozjet Stydiu. v seriálu měli perfektní chemii a to jim na to stačili dva polibky, ale nakonci spolu začali něco jako chodit takže nevím no. Jo a taky se asi většina z vás (včetně mě) radovala z toho, že Hayden už tady nebude, ale tak něco se zamotat musí že😂...
ČTEŠ
TEEN WOLF 7. série ✅
WerewolfPokračování seriálu Teen Wolf (6.sérií) !Příběh byl vydán před oznámením a vydáním Teen wolf - the movie! Všichni odjíždejí na vysokou po tom co vyřešili problém s Anuk-ité. Liam převzal smečku, ale naskytne se další problém a tak budou muset zase v...