1

529 24 0
                                    

Liam
Začínají letní prázdniny. Jsem pořád beta a Scott alfa, ale i tak vedu smečku, protože je Scott na vysoké. Skoro všichni jsou na vysoké. S Hayden jsme se dohodli, že zajdeme na pouť, kterou tu pořádají. Užijeme si den jako normální středoškoláci, alespoň v to doufám... Zrovna jdu pro Hayden abychom si mohli užít.

,,Půjdeme na horskou dráhu!" Vykřikla Hayden už s cukrovou vatou v ruce, sotva jsme přišli. Usmál jsem se a šel koupit lístky. Užili jsme si pár atrakcí a rozhodli se, že zajdeme do baru, kde nás má čekat Mason.

,,Další!" Zařvala Hayden přes půlku bar. Sice se nemůže opít, ale stejně to zkouší a užívá si to stejně. Začala hrát další písnička, tak jsem vzal Hayden za ruku a odtáhl ji na parket. Všichni včetně nás skákali do rytmu hudby. Hayden srazil někaký chlap a ona upadla. Šel jsem ji pomoct se zvednout, ale ona se postavila a sykla bolestí. Trochu si vyhrnula triko a když jsem se podíval tam kam se dívala stuhl jsem. Měla na boku asi deseticentimetrovou skrvnu z oměje, tam kde ji srazil ten chlap. Podívali jsme se na sebe a vyrazili zpátky ke stolu za Masonem. Naznačil jsem mu že má jít s námi ven. Vyšli jsme před bar vylíčili jsme mu co se stalo. ,,Asi to nebyl jen tak nějaký chlap." Řekl po chvíli. Společně jsme šli ke mně a Hayden domů. To jsem zapomněl zmínit, Hayden se nastěhovala ke mně.

,,Lehni si tady na pohovku." Ukázal jsem na sedačku a Hayden si lehla na bok tak abychom viděli na ránu. Šel jsem pro vodu a pro sirky, abychom to mohli vypálit, kdyby bylo třeba. Vešel jsem zpátky do obýváku a naskytl se mi pohled na zhrozeného Masona a trochu vystrašenou Hayden. Podíval jsem se na její bok a strnul. Znova. Rána se jí rozšířila. Šlo vidět jak se zvětšuje, šlo to mnohem rychleji, než jsem kdy viděl. Rychle jsem vytáhl telefon a zavolal Scottovi. ,,Ahoj Scotte! Potřebujeme pomoc!" Řekl jsem hned když to zvedl. ,,Ahoj, co se děje?" Zeptal se a já samozřejmě odpověděl a řekl mu všechno co víme a co se stalo. ,,Nemůžu přijet, zavolej Derekovy, měl by být v Beacon Hills, ale zkuste to vypálit, třeba to půjde. " 

,,Masone! Vypal to. Jdu volat Derekovi." Vytáhl jsem Masonovi hořák a šel volat.

Mason
Začal jsem Hayden vypalovat oměj z kůže a ona zatínala zuby, aby neřvala i když to moc nepomáhalo. Liam přišel zpátky a chytl se pohovky. Zarýval drápy do sedačky. ,,Derek tu bude za chvilku." Řekl nakonec. Vypnul jsem hořák, protože se mi zdálo, že to nepomáhá. A měl jsem pravdu. Rozrazili se dveře a Derek vešel dovnitř. Přiblížil se k Hayden a kývl na pozdrav. Tvářil se pořád stejně, ale zdálo se mi že sebou při pohledu na Hayden lehce trhl. Došel až k ní a chtěl ji vzít do náruče, ale Liam zavrčel. Derek se na něj podíval a nadzvedl obočí. Liam jen kývl a Derek začal Hayden zvedat a u toho vysvětlovat. ,,Je to speciální druh oměje s příměškem stříbra ještě něčeho, nevím co to je. Má to jen skupina deseti lovců, známých po celém světě. Musíme jí odvést ke mně do bytu a vyléčit ji. Mám lék, ale nevím jestli bude fungovat. Nikdy jsem ho nezkoušel."

TEEN WOLF 7. série ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat