9

146 9 0
                                    

Malia
,,Je to iluze" řekl Scott. Podívala jsem se na něho, ale to už šel dál na cestu. Rozešla jsem se za ním. Scott se před cestou zastavil a zadíval se dál. ,,Scotte? Slyšel jsi to?" Zeptala jsem se ho po tom, co jsem slyšela zavrčení. Scott se zaposlouchal a zarazil se. Když jsme to zavrčení slyšeli přímo za náma, naráz a pomalu jsme se otočili. Za námi stáli tři lvy. No, jeden lev a dvě lvice za ním. ,,Jseš si jijstý že je to iluze? Nechci být svačinka pro lvi."  Odsekla jsem. Scott se ma mě vážně podíval a otočil se zpátky. Znova se zaposlouchal a pak přešel silnici. Taky jsem ji přešla. Před náma se najedbou objevila louka. Rozhlédli jsme se kolem. Za námi nebyli lvi, ani nic jiného. Jenom budova, ve které nás se Scottem drželi a silnice. ,,Jakto, že za náma nejdou? Neměli ny spustit poplach nebo tak něco?" Zeptala jsem se Scotta. ,,Nevím, na tom nezáleží, musíme odsud... pojď za mnou." Scott se rozešel po silnici. Zaostřila jsem na něco v dálce. Vypadalo to jako výtací cedule. ,,Hele." Ukázala jsem na to místo a Scott trochu přidal. Došli jsme k ceduli, na které bylo "Vítejte v McHam! Ve městě luk."  To by vysvětlovalo tu louku. Uchechtla jsem se v duchu. ,,Super, znáš město McHam?" Scott chvíli neodpovídal, pak jen odsekl. ,,Ne." Nakrčila jdem obočí. ,,Scotte? Co ti je?" Scott si povzdychl. ,,Když jsme byli v té iluzi, vzpomněl jsem si na Kiru. Já... já..." Přerušila jsem ho. ,,Scotte, to je dobrý, já to chápu." Scott se na mně podíval a potom kývl. Najednou začal větřit. ,,Cítíš to?"
Závan benzínu... ,,Jo. To je-" Nestihla jsem to doříct, protože se ozval ohlušující výbuch. Se Scottem jsme si přikryli uši a lehli si na zem. Podívala jsem se za sebe. Budova byla celá protkaná ohněm. Chvíli mi ještě pískalo v uších, ale když to přestalo, uslyšela jsem ještě něco. Zvuk motoru, znělo to jako...  Toyota! Lydiino auto. ,,Scotte! Pojď." Zaskuhrala jsem a pomohla Scottovi na nohy. Oba jsme byli trochu dezorientovaní a tak jsme šli dost pomalu. Kdybychom šli rychleji, asi by jsme lada tak skončili na zemi. Uviděla jsem ho. Stilesův Jeep, je vážně tady. Trochu jsem přidala. Začalo se tp zlepšovat a tak jsem pořád přidávala. Scott se mnou držel krok. Chybělo nějakých 50 metrů, když jsme si všimli plamínku na autě. Plamínek se co chvíli zvětšoval a s ním i můj strach. Strach o mé přátele. Vyděšeně jsem se na Scotta podívala a chtěla jsem se ho zeptat co budeme dělat, ale to on už se rozběhl. Občas udělal nějakou kličku, ale běžel rychle. Taky jsem se rozběhla. Musíme je zachránit. Nesmí umřít, nikdo z nich. Museli jsme si dávat pozor, protože z hořící budovi, někdy odlétávali hořící kusy a občas se ozval další výbuch, který mi se Scottem zrovna nepomáhal. Výbuch se ozval znova. Tentokrát byl, ale mnohem silnější než ostatní, i když ne tak, jako ten první. Znova mi začalo hučet v uších, ale to už jsem byla u auta.

Ahoj❤. Tak jo, to že budu psát častěji se moc nepovedlo, ale tento týden by měli vyjít ještě tak dvě kapitoli, zkusím tři. Tento pátek jedu na dovolenou (na jachtu) takže tam nebudu moct zveřejnit kapitolu. Dlouho nic nevýjde, takže se omlouvám.

TEEN WOLF 7. série ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat