Isaac
Dva dny se nic nestalo, žádná Uni-kute ani nic jiného, je tu takový zvláštní klid. Přišel jsem do obýváku, kde seděli Argent a Mellisa. Dívali se na nějaký film. Nechtěl jsem rušit, tak jsem vyrazil na procházku. Zazvonil mi mobil. ,,Ahoj Malio." Nic se neozvalo. Ozvala se rána, jakoby ten mobil spadl. ,,Malio!" Pořád nic. Rozběhl jsem se směrem ke Stilesovu domu, protože jsem si myslel, že by mohla být tam, jinak by mi nevolala. Rozrazil jsem dveře. Na zemi ležela Malia, Lydia a Stiles. Podíval jsem se kolem. Uni-kute nikde nebyla a tak jsem se rozběhl k těm třem. Zkusil jsem s nima zatřepat. Nejdříve s Maliou, ta zůstala ležet, ani Stiles se nevzbudil. Zaposlouchal jsem se. Tep měli všichni tři normální. Ještě jsem zkusil zatřepat s Lydií. Ta se vyšvihla do sedu a začala pištět. Zakryl jsem si uši. Podíval jsem se na ní. Lydie přestala a zase omdlela. Zkusil jsem s ní znovu zatřepat. Lydie otevřela oči a sedla si. Pomohl jsem jí vstát. ,,V pohodě?" Zeptal jsem se jí. ,,Jo a promiň já..." ,,V pohodě." Přerušil jsem ji. Ona se usmála a děkovně kývla. Podívala se na Maliu a Stilese. ,,Jak si vzbudila Masona a Deatona?" Lydia se ušklíbla a vytáhla sklenici. Napustila ji vodou a obstříkla jí Stilese a potom i Maliu. ,,To by šlo." Oba se vzbudili a šli si sednout na židli. ,,Co si pamatujete? Vzala vám nějaké vzpomínky?" Malia se chytla za hlavu. ,,Řekla bych, že jo. Bylo to jako by mi je vysávala." ,,Jo u mě taky." Přitakal Stiles. Lydie nakrčila obočí. ,,Já jsem takový pocit neměla. Jenom mě bolela hlava a pak jsem prostě omdlela." Počkat Lydie je banshee. ,,Nemá s tím co dělat to, že jsi banshee?" Lydie zakmitala rameny. ,,Je to dost možné. U divokého honu jsem taky měla "výhody". " ,,Zkusíme se pak zeptat Deatona." Donesl jsem všem třem skleničku vody a šel zavolat Scottovi. ,,Ahoj Scotte, pořebuju s tebou..." Scott mě přerušil. ,,Is-aacu, jsem u Der..." A nic. Předpokládám, že der, mělo být u Dereka. ,,U Dereka!" Řekl jsem těm třem a ti se hned zvedli. Nastoupili jsme ke Stilesovi do Jeepu.
Otevřel jsem dveře od Dereka loftu a vběhl dovnitř. U okna stála modrá osoba, která se na mě dívala. Scott a Derek leželi na zemi a občas sebou škubli. Bralo jim to vzpomínky. Rozsvítil jsem oči a rozběhl jsem se proti Uni-kute. Bolest hlavy sílila. Malia přiběhla a šla proti Uni-kute se mnou. Stiles volal Liamovi. Ucítil jsem jako by mi někdo něco vysával z hlavy a pak jsem se sesunul k zemi. Viděl jsem i Maliu jak spadla a pak už jenom černo.
,,Co se stalo?" Chytl jsem se zahlavu a posadil jsem se. Ležel jsem u Dereka v posteli a díval se na Stilese který seděl na židli u postele a díval se do prázdna. Do místnosti přišel i Derek. ,,Stilesi." Snažil jsem se aby se Stiles nějak pohnul. Stiles se zvedl a odešel do jiné místnosti. ,,Lydie." Řekl Derek.
Další část je tady. Zkusím dneska napsat ještě jednu, ale uvidím jak to výjde. *mrk*
ČTEŠ
TEEN WOLF 7. série ✅
Hombres LoboPokračování seriálu Teen Wolf (6.sérií) !Příběh byl vydán před oznámením a vydáním Teen wolf - the movie! Všichni odjíždejí na vysokou po tom co vyřešili problém s Anuk-ité. Liam převzal smečku, ale naskytne se další problém a tak budou muset zase v...