5

211 14 1
                                    

Stiles
Lydie dopsala a podívala se na papír. Byla tam šifra. Podívali jsme se po sobě a Lydie se snažila šifru vyluštit. Všichni jsme mlčeli a tak bylo dobře slyšet. Hayden s Liamem najednou zbystřili. ,,Co se děje?" Přerušil jsem ticho. ,,Něco jsem zaslechl, a cítím krev." Liam to ani nedořekl a Hayden už šla potichu ke dveřím, Liam ji doběhl a společně vyšli ze dveří. Já jen vystrčil hlavu a díval se co se děje.

Liam

S Hayden jsme vyšli ze třídy a šli po chodbě dál podle toho odkud pach šel.  Byl to pach vlkodlaka, ale neznal jsem ho. Najednou se ozvala rána ze třídy kde byla Lydie a Stiles. Rozběhli jsme se tam a Stiles sbíral ze země nějaké věci. Lydie ho jen nechápavě a zároveň pobaveně sledovala. Ten Stiles to je takový kopyto. Stiles posbíral věci a už zase vyzvídal. ,,Byl tam pach nějakého vlkodlaka a nejspíše krvácel, pak jsme, ale uslyšeli tu ránu tak jsme běželi zpátky." Vysvětlil jsem mu a on začal přemýšlet. Najednou vykřikl. ,,Jděte se tam podívat a doneste ho sem, jestli ho najdete." Stiles šel k nějaké skříňce a já s Hayden už jsme vycházeli ze dveří. ,,Jo a snažte se ho nezabít prosím." Křikl ještě Stiles.

Malia
Jsem pořád uvázaná na tomhle debilním plotě nebo co to je. Jsem tady už čtyři dny. Už jsem se pokusila dvakrát utéct a mám v plánu to zkoušet dokud to nevyjde. Pořád tady hlídají dva lovci. Jednou jsem se pokusila utéct když tu nikdo nebyl, nevím co dělali a upřímně, je mi to jedno, jenomže potom jeden z nich vyšel ze dveří a pak už jsu pamatuju jenom jak jsem se zase vzbudila tady. Jednomu zazvonil telefon. Snažím se poslouchat, ale je ode mě daleko a chodí tak toho moc neslyším. Pár slov jsem ale slyšela. Beacon Hills, desítka, jeden z ... lovců, tam bude nejspíš našich. A říkali ještě jedno slovo, ale nešlo jim rozumět. Ten co dotelefonoval si k sobě zavolal toho druhého. Ten k němu došel, kývl na něj a odešel. Byla jsem vyčerpaná a spocená a potřebovala jsem se najíst. Dostala jsem tady jeden krajíc chleba, i když nechápu proč mi ho dali. Asi nechtějí abych umřela. Začali se mi zavírat oči potřebuju se trochu prospat. Už jsem málem spala když jsem slyšela vlkodlačí vytí. Vytí Scotta. Rozsvítili se mi oči a utrhla jsem se ze řetězů. Lovec který tam stál s pistolí si mě všiml, ale pozdě. Sebral zbraň a chtěl začít střílet, ale to už jsem byla u něj a zbraní ho omráčila. Taky jsem zjistila za tu dobu co tu jsem, že ty dveře jsou pod proudem a vypínač má každý lovec. Tak jsem se mu podívala na pas, tam to všichni nosí. Byl tam. Sebrala jsem ho a zmáčkla tlačítko. Chytla jsem dveře a otevřela je. Vyběhla jsem chodbou a běžela ke dveřím odkud si myslím, že řev vycházel. Nevěděla jsem jestli jsou pod proudem nebo ne, ale nejspíše to za chvíli zjistím.

Stiles
Liam s Hayden šli pro toho vlkodlaka, já hledal něco čím bychom ho mohli svázat a něco z něho zkusit dostat a Lydie se na mě nechápavě dívala, protože jsem jí nic neřekl. ,,Hledám nějaké lano nebo řetěz, čím bychom ho mohli svázat." Ona jen kývla a šla mi pomoct. Byli jsme otočení zády ke dveřím a slyšeli jsme jak se otevřeli. ,,Konečně kde jste tak dlouho." Řekl jsem už s provazem v ruce. Otočil jsem se a zjistil, že to není Liam a Hayden. ,,Isaacu?"

Doufám, že se příběh líbí. Budu se snažit psát častěji. Jinak máte rádi Isaaca?❤😇

TEEN WOLF 7. série ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat