Derek
,,Zabijte je." Monroe se otočila a odešla kousek dál. Lovci už chtěli zmáčknout spoušť. Zavřal jsem a rozběhl jsem se proti nim, stejně tak ostatní, kromě Argenta, Lydie a Stilese. Lydie odhodila tři lovce, aby jim uvolnila cestu z přestřelky. Argent šel s nimi a začal po lovcích střílet. Ucítil jsem bolest na noze. Trochu se mi podlomila, ale hned jsem se zvedl. Ucítil jsem další bolest na ramenu. Znova jsem zařval a vzal jsem jednomu lovci pistoli, kterou jsem ho potom omráčil. Chtěl jsem jít po dalším lovci, ale zahledl jsem Allison, která spadla na kolena. Doběhl jsem k ní. Byla postřelená a přestala se ovládat. Snažila se to ovládnout, ale nešlo to. Odhodila mě a rozběhla se na lovce. Jednoho jenom omráčila tím, že mu bouchla hlavou o strom, druhého, ale začala drápat. Rozběhl jsem se tam aby ho nezabila. Allison sekla drápy a podřízla mu krk. Allison, ale nepřestávala. Pevně jsem ji chytil za pas a začal jsem jí tahat pryč. Kulka mi proletěla stehnem. Zatnul jsem zuby a odtáhl jsem Allison k Argentovi. Allison se pořád neovládala. Zmáčkl jsem jí hrudník a chvilku jsem ji tak držel dokud jí nedošel dech a ona upadla do bezvědomí. Argent na mě kývl. Kývl jsem na něj zpět a šel jsem pomoct ostatním. Otočil jsem se.
Scott
Všiml jsem si, že Derek odtahoval Allison pryč. Otočil se a chtěl nám jít zpátky pomoct. Ozval se další výstřel. Jeden lovec Dereka zasáhl do hrudi. Derek spadl na zem. ,,Dereku!" Zařval Isaac a já i on jsme se rozběhli k Derekovi. Derek zakašlal a vykašlal trochu krve. ,,Isaacu rychle, musíme ho dostat k Deatonovi!" Isaac přikývl. S Isaacem jsme se sehnuli a chtěli jsme Dereka zvednout, Derek mě ale chytil za ruku. Bolestně přivřel oči a vzdychl. Rozsvítili se mu oči a postavil se. Zatnul zuby a začal se měnit na vlka. Po pár sekundách, před námi stál černý vlk. Derek zavyl. Theo se usmál. Rozsvítili se mu oči a začal se taky měnit. Dva skoro stejní vlci se rozběhli proti lovcům. Všichni se na ně podívali. Už nezbývalo moc lovců. Derek a Theo uvedli do bezvědomí zbytek. Všichni lovci byli v bezvědomí a jeden i mrtvý. Derek se proměnil zpátky. Theo zavyl a taky se začal měnit. Podíval jsem se na ně a došlo mi, že jsou nazý. Přivřel jsem oči a otočil jsem se pryč. ,,Ehm, nemá tady někdo náhradní oblečení?" Zeptal se Theo. ,,Řekl bych že ne." Řekl Stiles. ,,Já nejedu celou cestu nahý." Řekl Derek a hned potom se proměnil zpátky na vlka. Theo si povzdychl a taky se proměnil na vlka. ,,Měli bychom co nejrychleji zmizet, než se proberou." Usoudila Lydia. ,,Kde je vlastně Monroe?" Pokrčil jsem rameny. ,,Nejspíše utekla." Zase se ozvalo nabytí pistole. Jeden lovec se vzbudil a mířil pistolí na Maliinu hlavu. Malia stála klidně. najednou re rychle otočila a zlomila lovci ruku s pistolí a pak ho loktem bouchla do hlavy. Lovec spadl na zem. ,,Dobře už bychom fakt měli jít." Řekl Stiles.
Říkala jsem si, že když jsem tak dlouho nepsala tak dneska napíšu alespoň dvě kapitoly, takže tady❤.
ČTEŠ
TEEN WOLF 7. série ✅
WerewolfPokračování seriálu Teen Wolf (6.sérií) !Příběh byl vydán před oznámením a vydáním Teen wolf - the movie! Všichni odjíždejí na vysokou po tom co vyřešili problém s Anuk-ité. Liam převzal smečku, ale naskytne se další problém a tak budou muset zase v...