V médiích je Teen wolf intro na tuhle knihu, tak se můžete podívat🙃
Scott
,,Jak jakože si skoro nic nepamatujou?" Stiles si naštvaně povzdychl. ,,Prostě si skoro nic nepamatujou!" ,,Jedu tam!" Zavěsil jsem Stilesovi. Vzal jsem si pár věcí a pak mi došlo, že se tam nemám jak dostat... Znova jsem vytočil Stilese. ,,Co?" ,,Nemám se tam jak dostat." Stiles řekl, že pro mě jede a tipl to.Lydia
Tak zase zpátky do Beacon Hills... Celý den na vysoké. Vzala jsem klíče od auta a vyrazila jsem do Beacon Hills. Ještě, že už mi stihli optravit auto, takže nemusím jet nějakým autobusem. Nastartovala jsem auto a vyjela jsem. Zazvonil mi mobil. Zvedla jsem to. ,,Ahoj Stilesi. Jsem na cestě." ,,Dobře a Lydie, musíš být opatrná. Slib mi to." Usmála jsem se. ,,Slibuju." Stiles si povzdechl. ,,Už půjdu. Za chvíli jsem tam." Zavěsila jsem a věnovala jsem se řízení. Rozbolela mě hlava. Zastavila jsem na kraji silnice. Otočila jsem se na zadní sedačku a z tašky jsem vytáhla flašku vody. Napila jsem se, ale bolest neustávala. Podívala jsem se před sebe. Na cestě stála žena, která problikávala modře, tsk jak ji popisoval Stiles. Zavřela jsem oči a snažila jsem se s ní bojovat. Byl to boj myslí. Čím dál jí budu bude pro ní težší se ke mně dostat. Došlo mi. Rozjela jsem auto a co nejrychleji jela do Beacon Hills. Bolest slábla. Zpomalila jsem, protože už jsem se blížila k Beacon Hills a bolest už skoro ustála. Minula jsem ceduli Beacon Hills a bolest úplně ustala. Oddechla jsem si. Když už jsem se blížila ke Stilesovu domu, potkala jsem ho a Scotta.Derek nám vysvětlil všechno co zjistili. ,,Snažilo se mě to napadnout cestou sem, protože jsem na chvíli zastavila. Pak jsem se rozjela a u Beacon Hills to přestalo. Jenom mě bolela hlava nic víc." Stiles se na mě starostlivě podíval. ,,A jak víš, že to bylo ono?" Zeptal se. ,,Viděla jsem to." Derek se zamyslel. ,,Lydie? Zajdeš na veterinu a zjistíš co to je?" Kývla jsem. Mason se nabídl, že půjde se mnou.
,,Deatone? " Zavolala jsem. Veterina měla otevřené dveře. Podívala jsem se do ordinace. Deaton klečel na zemi a držel se za hlavu. Podívala jsem se kolem. Modrá postava stála u druhých dveří. Mason se najednou taky zhroutil. Mě začala bolet hlava. Použila jsem svůj hlas abych postavu omráčila nebo alespoň odhodila. Postava zmizela a Deaton s Masonem spadli na zem. Vzala jsem telefon a rychle volala Scottovi. Nenapadlo mě nic jak je vzbudit než polít je vodou. Vzala jsem nějaký kelímek a napustila do něj vodu. Obstříkla jsem Deatona a ten se pomalu začal probouzet. Pak i Mason. ,,Co se stalo?" Zmatkoval Mason. Deaton nevypadal moc zmateně. Opřel se o operační stůl. ,,Deatone?" Zamrkal a podíval se na mě. ,,Je to stvoření jménem Uni-kute. V mytologii se tomu občas říkalo sestra Anu-kité..."
Další kapitola🙃. Doufám, že se líbí. Možná dneska vyjde ještě dneska.
ČTEŠ
TEEN WOLF 7. série ✅
WerewolfPokračování seriálu Teen Wolf (6.sérií) !Příběh byl vydán před oznámením a vydáním Teen wolf - the movie! Všichni odjíždejí na vysokou po tom co vyřešili problém s Anuk-ité. Liam převzal smečku, ale naskytne se další problém a tak budou muset zase v...