42

45 4 3
                                    

Scott

,,Ahoj Allison!" Zavolal jsem na Allison abych ji přivedl k Deatonovi. Allison přišla za mnou. ,,Ahoj Scotte, děje se něco?" Zakroutil jsem hlavou. ,,Ne, ale Deaton ti chce ještě udělat nějaké testy." Allison kývla. Vysvětlil jsem jí všechno. 

,,Deatone! Jsme tady. " Deaton po chvíli přišel. Šli jsme za ní. Na stole byli různé jehly, Allison si lehla. Vypadala trochu vystrašeně, tak jsem ji vzal za ruku. Po asi půl hodině byl Deaton hotový. ,,Můžete jít, tohle ještě chvíli potrvá."

,,Měli by jsme si odpočinout než půjdeme." Allison přikývla. ,,Nepodíváme se na nějaký film?" Usmál jsem se. ,,Proč ne." Sedli jsme si k televizi. ,,Něco pusť dojdu pro nějaký popcorn." Allison se usmála a zapla televizi. Já jsem šel do kuchyně. Zazvonil mi telefon. Stiles. ,,Ahoj Stilesi co...." Stiles mě přerušil. ,,Scotte! Musíš něco vidět. Přijď ke škole!" Než jsem stihl něco říct, Stiles zavěsil. Doběhl jsem za Allison. ,,Allison, musíme jít."

Na mojí motorce jsme dojeli ke škole. Vešli jsme dovnitř. Stiles zrovna někomu psal, a vedle něho stála Lydia a Argent. Došli jsme k nim. Nejdříve mi nepřišlo nic zvláštní, až když jsem se podíval na strop tak mi to došlo. ,,Co se tady sakra stalo?" Stiles se taky podíval na strop, teda kdyby tam nějaký byl. ,,Proč chybí střecha školy?" Něco jsme zaslechly. Argent nabil zbraň. ,,Uni-kute nabírá na síle. Musíme ji zastavit už dneska. Zítra už možná bude pozdě." Začalo mi tepat v hlavě. ,,Utíkejte!" Zakřičel jsem a všichni jsme se rozběhli pryč z budovy. V tu chvíli dojel Derek. Já s Allison jsme nasedli na motorku a ostatní nasedli k Derekovi. Dojeli jsme k Deatonovi a svolali jsme ostatní. Do pěti minut jsme byli zase všichni. ,,Stilesi? Jak ti jde střílení?" Stiles se kousl do rtu. Chtěl něco říct, ale Argent ho předběhl. ,,Zvládne to, bude muset." Podíval se na Stilese a ten nakrčil obočí. ,,Dobře tak pojďme." Argent upravil ultrazvukové věcičky, na frekvenci, kterou slyši jenom Uni-kute. Zahnali jsme ji do lesa až na konci města na mýtinu.

Stiles
Tak jo. Vzal jsem luk a šíp a stejně tak Allison. Měli jsme nějaké speciální vybuchovací šípy, takže se nemusím trefit přesně do Uni-kute. Allison se na mě podívala. ,,Můžeme?" Přikývl jsem. Vystřelil jsem jeden šíp a Allison hned po mně. Můj šíp vybouchnul u nohy Uni-kute a Allisoni u hlavy. Každý jsme ještě jednou vystřelili, tentokrát oba na břicho. Uni-kutd se trochu zapotácela. Lydia zapištěla a tím odmrštila Uni-kute, která narazila o strom. Vlkodlaci a chiméra ji obklíčili a Argent vpíchl Uni-kute injekci. Všichni odstoupili a Mason uzavřel bariéru. Uni-kute se začala kroutit. Z posledních sil, se snažila dostat se z kruhu. ,,Ono to fakt vyšlo!" Vykřikl jsem, když se Uni-kute rozplynula v prach. Všichni jsme se usmáli. Otočil jsem se za zvukem nabíjející pistole. Úsměv mi zamrzl na rtech stejně jako ostatním. ,,No super." Řekl Theo. Monroe se usmála. ,,Dlouho jsme se neviděli." ,,Jojo, když už jsme se tak dlouho neviděli, co se přivítat jinak než takhle?" Usmál jsem se na ní. Monroe se taky usmála. ,,Zabijte je."

Tak se zase omlouvám no😂. Neměla jsem vůbec žádnou inspiraci, za chvíli bude kniha končit, takže se pokusím zase psát pravidelně♡

TEEN WOLF 7. série ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat