8

155 10 2
                                    

Stiles
Další den, Scott nevolá, nepíše a nikdo o něm nic neví. Zkoušeli jsme volat i Malii. Taky nic. Po Derekovi taky jako by se slehla zem. Nervózně pochoduju po pokoji a Lydie zkouší automatické psaní. Poslední věc, kterou ještě nezkoušela. Už jsem chtěl začít vykřikovat, jak musí být jiný způsob jak je najít, ale uslyšel jsem zvuk, jako když někdo něco čmárá. Otočil jsem se na Lydii, ale ta nevnímala a něco horlivě psala na papír. Potichu jsem šel k ní a podíval se, co píše. Kreslila. Byla to budova, s velkou tabulí, nic na ní ale nebylo. Lydie dokreslila, rychle se narovnala a odhodila tužku. Zadívala se na papír a trochu nechápavě se na mě podívala. Podíval jsem se na ní stejným způsobem. Vedle byly písmena " Nbmjb, Tdpuu boe Efsfl bsf ifsf , jo UU." ,,Třeba je to šifra." Zašeptala zamyšleně Lydie. Podal jsem Lydii druhý papír a ona to začala přepisovat. Přimhouřil jsem oči a sledoval to co Lydie psala. To co napsala nedávalo smysl, ale pak mě napadlo. ,,Zkus posunout písmena. S N bude M, s B A." Lydie se na mě podívala a začala psát. "Malia, Scott a Derek jsou tady, v TT" (pozn. autorky: V šifře to je anglicky.) Lydie popadla počítač a začala hledat "TT". Našlo to pár blbostí a potom jednu firmu. TT je zkratka pro the Ten (Pozn. autorky: the Ten je desítka, občas to tady budu psát anglicky, protože se to tady hodí víc🙃). Lydie najela na jejich stránku. Obchodníci se zbraněmi a velkými sklady. Hlavní sídlo mají ve městě kousek od Beacon Hills. Lydie se podívala na mapu. Rychle vytáhla svůj mobil, vyfotila mapu a zaklapla počítač. ,,Zavolej Liamovi" řekl jsem jí, když se začala zvedat. Vytočila Liamovo číslo a dala to na reproduktor. ,,Ahoj, co potřebuješ Lydie?" Ozval se z telefonu Liam. ,,Za deset minut u Stilese. Není čas na vysvětlovaní, jde o Scotta, Maliu a Dereka." ,,Dobře." Lydie tipla hovor. Začali jsme se převlíkat a já si vzal svou pálku, abych měl alespoň něco na svou ochranu (Pozn. autorky: já to tam prostě musela dát xd). S Lydií jsme se vydali k jejímu autu. Liam se spolu s Hayden přiřítili k nám a Liam bez pozdravu skočil do auta. Hayden na nás kývla hlavou a chtěla ještě něco říct, ale to už Liam vystrčil hlavu s auta. ,,Jedem už, nebo tady budeme stát a povídat si." Jřikl na nás. Lydie si sedla za volat, já na sedadlo spolujezdce a Hayden do zadu k Liamovi. Auto se rozjelo směrem k městu McHam (čteno mekhem).

Scott
S Maliou jsme běželi k východu, už byl asi sto metrů od nás. Slyšeli jsme za námi kroky. Byli asi 4. Budovou se rozlehl zvuk rozhlasu. ,,Budova budu uzavřena za 20 vteřin." Popadl jsem Maliu za ruku a přidal na rychlosti. Doběhli jsme k bráně a společně jsme se ji pokusili otevřít. Nic se nestalo. Chytli jsme z Maliou za kliku. ,,Na tři." Vykřikl jsem a začal odpočítávat. ,,Raz, dva... TŘI!" Z Maliou jsme zatáhli co největší silou a budovou se znova nesl zvuk rozhlasu. ,,Budova bude uzavřena za 5, 4..." Rychle jsme se protáhli škvírou a oběvili jsme se na místě jako když jsme jeli pro Kiru. ,,Co tady děláme?" Zeptala se překvapeně Malia. ,,Je to iluze" řekl jsem.

To město McHam jsem si vymyslela ok, tak ho nemusíte zkoušet hledat🙃. Jsem ráda že se mnou máte trpělivost❤. Budu se snažit psát častěji.

TEEN WOLF 7. série ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat