Scott
Musím se sebrat. I když prvně bych se měl asi vyspat vzhledem k tomu že jsou skoro 4 ráno a všichni spí. Zachumlal jsem se do peřiny a pomalu se mi začali zavírat oči. Už jsem skoro spal, ale z kuchyně se ozvala rána. Nastražil jsem uši. ,,Do hajzlu!" Zvedl jsem se a z úšklebkem jsem se potichu odebral ke Stilesovi. Šáhl jsem mu na rameno. Stiles se rychle otočil. ,,Panebože!" Stiles se chytl za srdce. Já měl co dělat abych se nerozchechtal. ,,Co to tu děláš?" Stiles neodpověděl na mojí otázku. ,,Kdo tady sakra dal ty krámy?!" Podíval jsem se na místo kam ukazoval. ,,Vždyť to nádobí tam máte 24/7." Stiles se zašklebil s natočil si do skleničky vodu. Sedli jsme si ke stolu. ,,Nemůžeš spát?" Zeptal jsem se ho. Stiles kývl. Povzdechl jsem si. ,,Já bych možná už i usnul kdybys tady nehhodil hrnec nebo co to bylo." Uchechtl jsem se a Stiles na mě hodil vražedný pohled. ,,Zvládneš to tu sám? Už jsem fakt celkem dost unavený." Stiles kývl. Zvedl jsem se a šel si zase lehnout.Stiles
Celou noc jsem nespal. Jsem teď úplně grogy. Sedí se u stolu a promýšlí se nějaké další taktiky a Liam se pořád nějakou částí těla musí dotýkat Hayden. Teď se drží za ruce. Lydie vypadá, že toho taly moc nenaspala stejně tak Scott. ,,Půjdu na chvíli k sobě nejpozději za pět hodin jsem tady." Řekl Argent a odešel. Podíval jsem se na Lydii. Seděla vedle mě a ospale se koukala z okna. S takovou jim stejně nepomůžeme. Vzal jsem Lydii za ruku a šel jsem s ní do mojeho pokoje. Lehli jsme si na lžičku a šli se alespoň trochu prospat.Lydia sebou škubla a rychle se vyzvedla do sedu. ,,Lydie! Co se děje?!" Lydia už otevřela pusu a chtěla pištět. Vzal jsem její tváře do dlaní. Nepomohlo to tak jsem ji co nejrychleji a co nejjemněji políbil. Po chvíli jsem se odtáhl a pak ji vzal do obětí. Lydii po tváři stekla slza. ,,To bude v pohodě co se stalo?" Lydie si setřela slzu. ,,Ty... Tys umřel..." Stiskl jsem ji v obětí a pohladil po vlasech. ,,Neboj já tě tady budu ještě hodně dlouho otravovat." Lydie se najedbou zarazila. ,,Stilesi?" Otočil jsem se a podíval jsem se tam kam se dívala ona. Na stěně u klimatizece se tvořil fialový prachový flek. ,,Oměj..." Zvedli jsme se a běželi jsme do kuchyně. Všichni tam byli vlkodlaci. A teď všichni spali. S Lydií jsme se na sebe podívali a začali je vytahovat z domu. ,,Kde je Derek?! Kde je sakra Derek?!" Začal jsem vyšilovat. Vrátili jsme se do domu. ,,Dereku! Dereku!" Žádná odpověď. ,,Sakra!" Bouchl jsem pěstí do stolu. Lydia mě chytla za rameno. ,,Musíme je vzbudit." Vyšli jsme před dům. Všichni leželi pořád na stejných místech. Vzal jsem sklenici vody a stříkl jí Scottovi do obličeje. Scott otevřel oči a rozkoukal se kolem. ,,Co se stalo?" Lydie probudila zbytek a já začal vysvětlovat. ,,Proč sakra pořád berou nějaká rukojmí!" Zavolal jsem Argentovi ať taky příjde. Musíme Dereka dostat zpátky a ty lovce. Nevím. Ach...
Ahoj další část je tu❤. Chtěla bych strašně poděkovat anketatt protože mě motivuje a bez ní by tahle část vyšla tak za týden. Takže děkuju moc.
ČTEŠ
TEEN WOLF 7. série ✅
WerewolfPokračování seriálu Teen Wolf (6.sérií) !Příběh byl vydán před oznámením a vydáním Teen wolf - the movie! Všichni odjíždejí na vysokou po tom co vyřešili problém s Anuk-ité. Liam převzal smečku, ale naskytne se další problém a tak budou muset zase v...