Herkese merhaba 'Kimsin Sen' okurları. Nasılsınız bakalım? Umarım iyisinizdir.
Bölüm Müziği: Johan Sebastian
Bach ~ AirMüziği açmayı unutmayın. İyi okumalar dilerim...🥰
———
9.Bölüm:İlaç
*İnsan canından çok sevdiği bir kişi için ölümü bile göze alan bir varlıktır.*Genç kız ağaçların arkasına biraz daha sinerek cebinden telefonunu çıkardı. Rehberine girerek 'E' yazan kişiyi aradı tekrardan. Tüm olup bitenleri karşısındaki kişiye bildirdikten sonra telefonunu kapatarak yeniden eski yerine koydu. O sırada Can ve Ali açtıkları mezarı tekrar kapatmışlardı. Hep birlikte karakola dönmek üzere arabaya bindiler. Şeyda arabaya bindiğinde Leyla komiserini arayarak mezarın boş olduğunu bildirdi.
Leyla sabahın erken saatlerinde izin almak için patronunun odasına gitmek üzere odasından çıktı. İnce topukluları zeminde tok bir ses çıkarıyordu. Odanın kapısını çalarak bir süre bekledi. Lakin bu süre zarfında içeriden hiçbir ses gelmemişti. Genç kadın kapıyı açarak odaya girdiğinde odanın boş olduğunu fark etti. Emir Alkan holding de değildi. Bu demek oluyordu ki genç kız holdingden çıkıp karakola gidebilirdi. Hızlı adımlarla odasına giderek çantasını ve kabanını alıp odadan çıktı. Asansöre bindiğinde '-1' yazan düğmeye bastı ve beklemeye koyuldu.
Asansörün kapısı açıldığı zaman arabasını park ettiği yere doğru yürüdü. Arabaya binerek otoparktan çıktı. Bir süre sonra karakola varmıştı. Arabadan inerek merdivenlere yöneldi. Kapının önünde bekleyen görevli polis arkadaşlarına baş selamı vererek içeri girdi. Adımlarını çok özlediği odasına yöneltti. Odaya vardığında kapıyı açarak içeri girdi. Dolabından yedek üniformasını alıp hızlıca üzerine geçirdi. Ayakkabılarını da değiştirdikten sonra rahat sandalyesine kuruldu. Şeyda'yı odasına çağıracaktı ki karakolun hoparlörlerinden art arda aynı cümle duyuldu.
Acil Kod: Bütün ekipler olay yerine intikal etsin.
Acil Kod: Bütün ekipler olay yerine intikal etsin.
Acil Kod: Bütün ekipler olay yerine intikal etsin.Genç kız aceleyle silahını belindeki kılıfına yerleştirerek odadan çıktı. Tüm herkes koridorda toplanmış ortalarında ise Ziya Müdür dikiliyordu. Ziya beklemeden söze girdi
"Uzun süredir peşinde olduğumuz terör örgütü mensuplarının yerini sonunda tespit edebildik. Leyla onları yakalama görevini sana ve ekibine veriyorum. İki farklı evde toplanmışlar Memduh diğer ev sen ve ekibinde. Hazırlanıp çıkabilirsiniz."
Ziya Müdür sözünü bitirdiğinde genç kız hızlı adımlarla odasına giderek üzerine koruyucu yeleğini giydi. Ve yanına yedek şarjörlerini aldı. Odadan çıkmasıyla kapıda bekleyen ekibini görmesi bir oldu. Karakoldan çıkarak arabalara dağıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin Sen (Ara Verildi)
Mystery / ThrillerKirli geçmişinden habersiz yeşil gözlü ve isminin hakkını veren simsiyah gece gibi saçlara sahip duyguları ile bir savaş içinde olan genç komiser Leyla Acar. Alkan Holding'in varisi kahverengi saçlara ve saçları ile aynı renk gözlere sahip yapılı vü...