2. Bölüm:Kimsin sen ?

104 45 128
                                    

Merhaba nasılsınız. Umarım iyisinizdir.

Bölüm müziği: Chopin~Nocturne No 20

Müziği açmayı unutmayın. İyi okumalar. 💙🧡

---

---

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




2.Bölüm : Kimsin sen ?
*İçinden bir his onu tanıdığını söylüyordu.*


" Komiserinize veda edin."

Sözünden sonra bir kişi hariç tüm ekip barda toplanmış ve her yeri aramışlardı. Barın altını üstüne getirmişlerdi ama komiserlerini bulamamışlardı. Herkes ne yapabileceğini düşünürken Kübra heyecanla söze girdi :


" Biz mobese kayıtlarına bakmayı unuttuk. Barın arka kapısının karşısında bir pavyon var orada kamera vardır."


Kübra kızıl saçlı , mavi gözlü bir kızdı. Yüzündeki çilleri ve dolgun, kırmızı dudakları ile çok şirin görünüyordu. Ekibe bir yıl önce katılmıştı. Herkes Kübra'yı onaylayınca hızla ayağa kalktılar.  Aceleci adımlar ile bardan çıktılar ve barın arka kapısının olduğu yerdeki pavyona doğru gittiler. Korumalara kamera kayıtlarına bakmak istediklerini söylediklerinde izin vermediler. Ta ki polis olduklarını öğrenene kadar. Kamera kayıtlarının olduğu kata çıkan merdivenlerden ikişer ikişer çıktılar. Odaya girdiklerinde Hasan bilgisayarın başına gitti ve  01.15 civarındaki kamera kayıtlarını açtı. Görüntüyü biraz ileri sardığında baygın bir şekilde iki adam tarafından siyah , camları filmli arabaya bindirilen Leyla komiserini gördü.


Gerizekalı Ekrem kamera kayıtlarını sildirmeyi unutmuş.


Diye geçirdi içinden Hasan. Onu Ekrem'in kaçırdığını tahmin etmesi zor değildi. İntikam almak istiyordu aklı sıra.


Hemen arabanın plakasını aldı ve karakola gitmek üzere pavyondan çıktı. Arabasına bindi ve koltuğuna yerleşerek gazı kökledi. Komiserini bulmalıydı ona çok değer veriyordu. Onu ablası gibi görüyordu. Çünkü Hasan'ın ailesi o küçükken bir trafik kazasında ölmüştü. Hiç kimsesi yoktu. Ama komiserini ablası yerine koyuyordu. Düşünceleri karakola vardığını anlayınca son buldu. Ani bir frenle asfaltta iz bırakarak durdu. Diğerlerinin de arkasından geldiğini biliyordu. Anahtarı arabanın üstünden aldı kapıyı açıp çıktı ve kapıları kilitledi. Koşar adımlarla karakoldan içeri girdi ve ekipten olan Mehmet'in yanına gitti.



" Mehmet derhal bana bu arabanın nerede olduğunu bulmalısın."

" Tamam kardeşim on dakikaya oldu bil."


Gerçekten de on dakika sonra arabayı bulmuştu. Ekipte teknoloji konusunda en iyi olan kişi Mehmet idi. Hacker da denilebilir. Leyla komiserin şehir dışında eski bir ekmek fabrikasında olduğunu öğrendiler. Yaklaşık bir buçuk saatlik yoldu. Leyla'dan sonra emir komuta Hasanda idi.


Kimsin Sen (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin