3.Bölüm:Lale

94 41 113
                                    


Üçüncü bölüm ile karşınızdayım Kimsin Sen okurları.

Bugün nasılsınız bakalım ?

Umarım iyisinizdir.

Bölüm Müziği: Beethoven ~ Moonlight Sonata

Müziği açmayı unutmayın. İyi okumalar...❤️❤️

———


———

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


3.Bölüm:Lale
*En kusursuz cinayet birinin yaşama sevincini öldürmektir.*

Leyla zorlanarak da olsa gözlerini açtığında bir hastane odasında olduğunu anladı.

Hastanenin kokusundan nefret ediyordu.

Üstünde mavi dizlerine kadar uzanan bir hastane elbisesi vardı. Odaya göz attığında tüm ekibi burada görmeyi beklemiyordu. Komiserinin uyandığını fark eden ilk kişi Hasan olmuştu. Hemen yatağın yanına doğru gitti ve endişe ile komiserine nasıl olduğunu sordu. Leyla ağrılarına rağmen iyiyim dedi. Bu kadar yatmanın yeterli olacağını düşünerek yataktan doğrulmaya yeltendi ki Hasan onu engelledi ve yatmasını istedi.


Bir süre daha yattı ama daha fazla dayanamadı. Ekip arkadaşlarının ısrarlarına rağmen yataktan doğruldu ve hızlı adımlar ile odadan çıktı. Arabasının kapıda olmasını umarak asansöre bindi ve giriş katına indi. Bahçeye çıktığında arabasını orada görememek onu sinirlendirdi. Hastane elbisesi üstünde olduğu için etrafındaki şaşkın bakışlara maruz kaldı ama bunu pek umursamadı. Yaklaşık iki dakika sonra tüm ekip aşağı da oldu Leyla komiser Hasan'ın yanında yerini aldı. Eve gidip dinlenmek yerine karakola gitmeyi istedi. Karşı çıksalar bile karakola gitti. Yolda Hasan'a depoda gördüğü o adamın kaçıp kaçmadığını sordu. Ama Hasan'ın hiç bir şeyden haberi yoktu. O adamın "Lale" cinayetlerini işleyen katil olduğunu biliyordu Leyla.Ve bir yıldır ip ucu bulamadığı iki genç kızın cinayeti o katil tarafından işlenmişti. Ama işler değişmişti elinde ona dair bir ip ucu vardı. Boynundaki lale dövmesi idi. En kısa zaman da , daha fazla kızı öldürmeden onu yakalayacak ve adalet önüne çıkaracaktı.

Çünkü o Leylaydı istediği şeyi her zaman elde ederdi.Odasına girdi, odasında bir kaç parça kıyafet vardı. Üzerine siyah kot pantolon,siyah tişört giydi ve rahat sandalyesine kuruldu.

🌷🌷🌷

Cinayet saati : 03.15

Genç adam büyük bir soğukkanlılık ile binanın kapısını eliyle itti ve bir adım attı daha sonra bir adım daha ve bir adım daha...bir adım daha,en sonunda "7" yazan kapının önüne gelmişti. Maymuncuğu kapıya yerleştirdi.  Ataçı dikkatlice anahtar deliğinin alt ucuna doğru itti ve daha sonra geriye ve yukarı doğru kaldırdı. Alyen -gevşetici- anahtarındaki baskıyı her seferinde hafifçe artırırken bu yaptığını dairesel hareketler şeklinde tekrarladı. Bunu kilidin kıpırdadığını hissedene kadar sürdürdü. Kilit kıpırdadıktan sonra baskıyı sabit tutarak kapı açılana kadar hareketi tekrarlamaya devam etti. Ve amacına ulaştı. Bu işlemler sadece üç-dört dakika sürmüştü. Çünkü artık işinde usta bir hâle gelmişti.



Kimsin Sen (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin