/Telnek a napok csendesen..Kid egyre közelebb kezd kerülni hozzám, ami nem igazán zavarna, ha nem nyomna engem egy kegyetlen titok amit még meg kellene vele osztanom. Mert ezt tudnia kell./
-Jó reggelt első számú álomszuszék! -köszöntött Liz, megint délben sikerült fel kelnem..Ez megy mostanában, elalszom reggel 8kor jobbik esetben majd Dél a reggelem..minden este forgolódok hogyan mondhatnám el Kidnek ezt a tényt ami bennem forog, rá gondolok és rosszul is vagyok, hát ez lennék én vagy mi.
-Neked is reggelt vagy mit.-intettem majd az üres kávésbödönre fintorogtam,majd várva a csodát hogy magától hátha felteszi magát a kis kotyogónk és morog egyet de nem jött össze.-Hagyd majd felteszem Petty sem aludt semmit szóval meg itta az egész csurgóval.-nevette el magát Liz.
-Itt senki se tud aludni akkor?-ásítozott Kid majd vállamon éreztem kezét.-A...hideg rázott ki he.. ijesztegessél már mást légyszives kora reggel.-rivaltam rá hátha veszi a poént de ő megint a lényeget fogta meg.
-KORA..REGGEL..-mosolyodott el majd leülve várta kávéját.
-Micsoda csodás reggelek vannak itten.-jött ki a fürdőböl Petty és lehúzta az elkészített kávémat..-Mondanám,hogy az egyébként az enyém volt de látva lábadon sem állsz nem hibáztatlak.-nevettem el magam.
-Ami a tiéd az enyém is szokj hozzá.-és már aludt is az asztalon mint a tej.
/Épp hogy beértünk a suliba..délután 1re.. Black Star már is el terelte a figyelmem az egész alvatlanságomról/
-Szóval még most sem küzdesz meg hatalmasságommal? -istenem ez a vigyor egyszer a veszte lesz.
-Nem.-motyogtam majd a padra hajtottam a fejem.
-Akkor az istennek se szólj ha ki akarod adni magadból mi bánt..
-Tudod..-kezdtem volna bele majd közbe is szólt.-Á-Á! míg nem küzdöttél meg velem semmit nem mondhatsz! -húzta vigyorra a száját, de mikor meg látta,hogy könycseppek hullanak szememből,arcáról lefagyott a mosoly.
-Mi a baj?
YOU ARE READING
Soul Eater Fanfiction!
Fantasy-Ki vagy te idegen?-Nézett rám értelmes fejjel feketébe öltözött látszólag fegyvermester, és üvöltötte..-Micsoda szimetria!-méregetett tetőtől talpig majd visszatért a szememhez - Ugye te is szimetriának élsz? Akkor nagyon jóban leszünk ám!-még mind...