~Tsubaki szemszög~
(csnegettek.. nagy nehezen ki keltem az ágyból és nyitottam ajtót. Kira állt ott.. elég fal fehér az arca.. talán beteg?)
-Halii. Mondta Black Star , hogy beteg vagy. Hoztam neked gyümis kosarat.. -hallottam rekedt hangon az így is összeeső lányt.. behívtam és leültettem a kanapéra várva, hogy egyszer bealszik és pihenni tudjon.
-Köszönöm! De nekem mindjárt mennem kell.. csak benéztem. -egy mosolyt csapott és már fel is állt.. aggódom érte.. az lesz a legjobb ha szólok Black Star-éknak , hogy figyeljenek rá.. megköszöntem neki, hogy elnézett és amint láttam távozását ablakból, felhívtam Black Start, hogy figyeljen rá. Ő persze habozás nélkül megígérte.
~Kid szemszög~
(hallottam Black Start, a létra tetejéről valakivel beszélni telefonon.. tudtam, hogy Kiráról van szó..)
-Hé Kid! Mikor visszatért Kira ügyelni kéne ráá... -húzta félre száját a kék hajú..
-Baj van?
-Csak Tsubaki szólt, hogy eléggé fal fehér arcal ment el hozzá, és a lányok ezt gyorsabban észreveszik... De Kirának ne mond el.. Tégy úgy mint ha nem más vette volna észre ha nem te... -mosolygott rám Black Star és folytatta is a munkáját...
(gondolkodásomat, hogy mi lelhette Kirát egy ismerős lágy ,még is rekedtes hang csapta meg fülem.. hát ki? Kira)
-Megjöttem.. Tsubaki már jobban van! -mosolya mint a napé.. szép mosolya van.. mindig mosolyra tud birni, még akkor is, mikor a legrosszabb napjaim vannak... és sajnos ezt Lizék is észrevették...lizékkel itt még baj lesz..
-Lehet, hogy Tsubaki igen.. De te nem! Mond.. miért nem szóltál, hogy rosszul vagy? -aggódtam érte..nagyon..
-Hoogy?? Én tök jól vagyok.. Napszúrást kaptál hülye gyerek? -nevette el magár majd jól hátba vert.. erre már én sem tudtam visszatartani a nevetést..
-jó.. de ha bármi van szólj! Világos? -utasítottam, hátha még most elmondja... de neeeeemmmmm.. inkább fejét felém fordítva egy mosolyt nyomott az arcára majd ment a dolgára... istenem ez a lány.. miért nem mondja el, ha van valami gond?
~Kira szemszög~
(még csak az kéne , hogy pont Kid aggódjon értem... majd megoldom...most viszont segítek Makának dísziteni.. majd sütit sütök Lizzel...aztán még nagy takarítás holnap..ááááhhjj..de hasogat a fejeeemmmmm...éppen, hogy felmentem a létra utolsó fokára, elvesztettem egyensúlyom és már se kép, se hang..csak éreztem belül , hogy mindenem fáj...)
YOU ARE READING
Soul Eater Fanfiction!
Fantasy-Ki vagy te idegen?-Nézett rám értelmes fejjel feketébe öltözött látszólag fegyvermester, és üvöltötte..-Micsoda szimetria!-méregetett tetőtől talpig majd visszatért a szememhez - Ugye te is szimetriának élsz? Akkor nagyon jóban leszünk ám!-még mind...