~Justin szemszög~
(még mindig azon agyalok mint amit a prof. mondott.. eléggé fel kavart..miért lennék egy olyan valakivel kapcsolatba akivel még életemben sem találkoztam előtte?..áhh...mindegy..majd kiderítem valahogy)
-hopp hopp! vigyázz ! -mosolygott rám Kid én meg probáltam a nyugott formámat adni és elnézést kértem , hogy belebotlottam..
-Hogy van Kira? -egy aggodalmas fejet láttam..ez Kidnél nem szokásos..
-Ki neked az a lány?? amúgy most vizsgálja a prof. egy óra múlva már lehet látogatni.. -mosolyogtam neki egyet terelve a témát a kicsúszott lényegre törő mondatomról.. nehogy félre értse..
-Kira a fegyverem! és aggódom érte, mint BARÁT.. mielőtt te is olyan lennél mint Liz-ék. -nevette el magát..láttam rajta , hogy nem mond igazat..érez a lány iránt többet is mint barátság..de nem mentem bele csak egy „ha szeretnél beszélni róla, én meg hallgatlak" mondatot toltam neki mire felhúzott szemöldökkel nevetett kínosan és hátba veregetett barátiasan és erre egy kedves válasz : „majd meglátom" ezzel ott is hagyott és futott is a gyengélkedő felé..
~Kid szemszög~
(itt mindenki észre veszi, hogy többet érzek Kira iránt mit amit mondok? fhuuu de idegesítő...)
-Áh Kid! Már bemehetsz! Jól van! Nemsoká fel is kel! Ha felkelt szólj nekem és gyorsan még egy vizsgálatot teszek neki és utána hazviheted! -én meg csak bólogattam mint egy jól nevelt kutya csak végre bemehessek már hozzá.. és már rontottam is be hozzá. bekötött fejét megsimogattam majd leültem mellé.. és már csak arra keltem fel , hogy nap lemete van ...mennyiii? 7óra..aztaa... kb 3kor volt a baleset..
~Kira szemszög~
(hasogat a fejem..eléggé.. Kiiid?)
-Kid? te mikor? mi a? -fel elemte gyorsasággal a fejét és szólt stein professzornak.. én meg csak lestem ki a fejemből..mint a bolha úgy pattogott a boldogságtól, hogy kinyitottam a szemem.. ami szerintem tök cuki volt... erre el is mosolyodtam..
-Csak, hogy felébredtél már..- aztán mint amikor egy baltát vertek volna fejembe úgy fájt.. egy pár másodperc mulva leesett valami..
-Stein professzor??
-igen?
-Ki hozott engem ide?
-Justin Law..
-őőőő????? -akadtam ki a neve hallatán...
-Ismered?
-Ő a bátyám! Ő itt ééééééél????? -akadtam ki..mire stein professzor is fel állt heyléről és értetlen fejet vágva nézett rám...
YOU ARE READING
Soul Eater Fanfiction!
Fantasy-Ki vagy te idegen?-Nézett rám értelmes fejjel feketébe öltözött látszólag fegyvermester, és üvöltötte..-Micsoda szimetria!-méregetett tetőtől talpig majd visszatért a szememhez - Ugye te is szimetriának élsz? Akkor nagyon jóban leszünk ám!-még mind...