4.rész

392 29 4
                                    

-Ugye most csak viccelsz?? Egy ilyen vézna lánynak hogy lenne ekkora ereje? Ez lehetetlen... Leköröztél új csaj! De ne sokáig élvezd az erős életet.. -Akadt ki az első padsorban ülő srác akinek szemüvege van..ha nem csal az emlékezetem ő Ox..(képekről tanulgattam a neveket Kid segítségével)

-Izééé... Tanár úr? nekem miért is kellett ide kiállnom? -kínomban elnevettem magam míg nem végre leültetett a vörös hajú tanár a helyemre..láttam,hogy ő sem a legkönnyebben fogta fel amit az imént mondtam...ő mondta, hogy mutatkozzak be..chh...

-Nem semmi vagy Kira! -mosolygott rám Kid és megint bedobta a kacsintást mellé.. Istenem szúrj le de annyira jól áll neki a kacsintáásss... remélem nem lett paradicsom az arcomból..

/elmélkedésemet a belépő stein zavarta meg a nevemet szólítva, hogy menjek halálisten mester elé.../

-Vajon mit tettem? -kínosan mosolyogtam kifele menet, majd stein megnyugtatott, hogy nem baj miatt megyek oda... -mi olyan fontos, hogy óra közepén kéretett a mester?

-El vagy tolódva az idővel Kira?? Már szünet van.. -nevetett fel stein és beengedett a halálszobába, hol már a mester várt..

-Kiraa! Csak azért kéretteleeek, mert tudom ki lesz a fegyvermestereed!

-Tényleg? Ki? -próbáltam higgadt maradni,de majd kicsattanok az örömtől..bár..nem is tudom miért...mindig is magányos farkast éltem..fura lesz fegyvermesterrel élni egy házban...kiváncsi vagyok ki lesz az..

-Látom kíváncsi vagy ki is vesz a szárnyai alá innentől..igazam vaan? -nyúzta húzta mester a mondatát, hogy az istenért is izguljak...majd nagy nehezen kinyögtem egy „mondja már mert beleőrülök"-öt..majd elkezdtek nevetni rajtam, elég ciki volt...

Soul Eater Fanfiction!Where stories live. Discover now