24.rész

57 3 0
                                    

(Lizék nem voltak pipák ,a későn elmondott információk miatt,ami jól esett,hogy a beszédünk után nem is kérdezősködtek,hanem hagytak lelkileg pihengetni minket..túl sok információ..túl sok probléma..de az idő mindent begyógyít...nem?)

(eltelt egy teljes év..engem,nap mint nap marcangolt ránézni az anyámra,de mára már egész jól meg ismerkedtem vele,és Justin is..Ha még nem mondtam volna Asusa az anyánk..Kid rögtön adta a dolgot miszerint le se tagadhatnám.Viszont a jelen sokkal jobb..Black Star Kid és Soul éppen plakátokat ragasztgatnak ki Halálváros minden egyes szegletére. Hogy miért? Ki mit tud lesz a jövőhéten.Én is jelentkeztem ha már tavaly karácsonykor lemaradt a meghitt magam se tudom mit énekeltem volna dalom.)

-Black Star!Mondtam már,hogy szimetrikusan rakd fel a falra! Hát nézd meg Kira ezt a szerencsétlent erre se képes....-rázogatott a gondolataimból a megbolondult fegyvermesterem.Én ezen csak elmosolyodtam..-Na..az egyik szimetriátlan a másik meg pocsék színész.

-Hékás..-vágtam bele gondolatmenetébe egy tockossal..

-A harmadik meg hova lett amúgy?-kérdezte, mint ha mi sem történt volna..

-Ha nem zavarna élet, dolgozom..-szólalt meg a fa mögött Soul.

-Hát..Ha ezt a felgyűrődött lapot munkának nevezed meg eszem a kalapom..

-Szerintem megyek adományt gyűjteni SOOOOOK kalapra..-szólalt meg a kékhajú bökdösve engem hátha nevetek a szar poénján..

-Kira, minden rendben?-jött elém fegyvermesterem ,véletlenül se tudjam kikeülni..

-Persze, csak fáradt vagyok. Ennyi.

-hm..-bólogatott majd hátat fordított..bevette?-Szerintem meg beszélned kéne valakivel aki segíthet..

-Bukta..-mosolyodtam el mire Kid komoly fejjel nézett rám..

-Nem..Nem lehetnék én, akivel minden bánatodat, örömödet megosztod?

(köpni,nyelni nem tudtam,hisz arcunk oly vészesen közel volt ,hogy azon kezdtem el gondolkozni,hogy ne fejeljem le...)

-Kid! Most már szimetrikus?

-Persze ilyenkor érdekel a szimetria..-forgatva a szemét ment Black Starhoz..

(Én csak álltam ott...Ott, ahol az előbb ha nem szólalt volna meg a megmentőm, talán mesterem smárolt volna le..ami nem lett volna jó..vagy..De?)

Soul Eater Fanfiction!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora