5.rész

351 31 0
                                    

-Na szóval! Kira fegyvermesteree... A fiam Kiid! -mikor ezt kimondta, nagy kő esett le a szívemről ami szerintem látszott is rajtam.. nem akartam új embereket megismerni, elég volt nekem kid petty és liz. kezdésnek tökéletes. amint lenyugottam belépett a halálszobába 5 ember mögém. Kid-ék voltak. éés...még két ember akit a teremben láttam..érdekes..

-Most, hogy mindenki itt vaan... Kid! A feladatotok külön órába fut. Be kell szereznetek egy sötét elemet mielőtt rossz kezekbe kerülnee.

-Tudom is, hogy hova...Maka és Soul is jön? -halál nyugottan kérdezgette Kid az apját...

-Igeen! Mivel Makácska érzi a lelkeket kapóra jön, Soul pedig a fegyvere akik nem válhatnának szét egy percre sem. Ez mától ti ngyőtökre is vonatkozik. Eddig hárman osztoztatok egymáson és erőitekeen, fogadjátok be Kirát is a családotokbaa! -ezzel intett ki minket a mester, és ezzel mehettünk is haza.. /hogy hovaa?/

-Kid?! Segíts berendezkedni Kirának otthon. Kell még ,hogy legyen egy szabad szoba igaz? -fél füllel halgatózva néztem nagy szemekkel...Én?? Kid lakásán lakniii???

/Kid lakása/

-Makáék nemsokára itt lesznek, hogy mehessünk a külön órára.. Ha kell a segítségem szólj. a te szobád az én szobámmal lesz szembe. Ha bármi baj van nyugottan gyere át. -mosolygott rám és már el is tünt...én meg kezdtem kipakolni.. -Hát ez meg? -beleütköztem egy könyvbe... egy régi könyvbe.. ez egy családokról összetett képes könyv? kinyitottam... -Ez?? Én vagyok?? Mit keresek benne ebbe a könyvben???

Soul Eater Fanfiction!Where stories live. Discover now