16.rész

151 13 0
                                    

-Mi a baj Kira? -nézett rám Maka közben kezét lengetve szemem előtt , kérdez felém.

-Jaa. Mit is mondtál az imént? -zökkentem ki bambulásomból, és lépett felém Kid és Justin.

-Hali! -köszöntek egyszerre majd a szőkeség gyanakvóan nézett felém, hátha kitaláltam valamit..

-Mielőtt megszólalnál.. Sajnos nem tudok még semmit... De.. Maka elmondta a nevem jelentését..vagyis..a keresztnevemét.. -néztem a kikerekedett szemű Justinra aki a nézésével indiktálta, hogy mondjuk el mi a jelentése.

-Várj! Hozom a füzetem és minden lehetőséget le kell irni!

-itt van nálam...ott hagytad az asztalon.. -mosolyogtam felé majd odanyújtottam neki.. -Máskor figyelj rá. most már lesznek benne nyomok.. nem szabad elveszteni!

-ügyelek rá!

-Valamiről lemaradtam asszem..-nézett ránk Kid majd elindult Makáék felé de megragadtam a csuklóját..

-Neked is ugyon ugy jogod van tudni. Szóval. A szüleinket fogjuk kinyomozni. szeretnél te is akkor segíiteni?-mosolyra indiktáltam, hogy tudja, nem felejtettem el őt és nem is fogom. erre felóldodott ő is végre. aztán lépteket hallottam..

-Sajnálom Kiraaa! De a saját érdekedben nem tudhatod meg, kik a szüleiiid.! -meg sem mertem mozdulni, ismerős hangot hallottam..Halál isten mester??

-Halál isten mester tudja kik a szüleink?-erre már hátra fordultam.

-Mit mondtam! a Saját érdekedben! vááárj.. „szüleink"?? Kivel? Megtudtad , hogy Justin a bátyáád?

-Igen! -mondtam határozottan..bár féltem..most olyan következett be amit nem akartam...

-Kira! a saját érdekedben most.. Eltanácsollak egy darabig az Akadémiááróól!

(tudtam...de miért nem akarja, hogy megtudjam? könycseppeimet vissza fojtva szaladtam a házunkig bezárkózva szobámba..ott pedig nagy zokogásba kezdtem a lényemet neki döltve az ajtónak..még véletlenül se jöjjön be senki...)

Soul Eater Fanfiction!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt