19.rész

143 12 0
                                    

~Kira szemszög~

/buszmegállónál sikeresen megtaláltam helyem.. majd ha eláll az eső hazamegyek. Telefont sem hoztam magammal..remélem nem keresnek../

-Bocsi leülhetek..?-kérdezte egy ismerős hang kissé akadozva majd felnéztem az emberkére ..csurom vizes Kid áll előttem egy esernyő volt nála és egy pulcsi..hogy tudott még esernyővel is igy elázni? Bár mondjuk nem csodálom eléggé szakad az eső...

-KIRAAAA??? már mindehol kerestelek.. istenem..legalább telefont hoztál volna magaddal idióta lány! -hallom aggodalmas hangjait majd megöleltem..magam sem értem miért.. el jött valaki értem.

-Vedd fel a pulcsit és menjünk haza! -utasított majd tettem dolgom és nagy esőbe hazasétáltunk.. míg szárítkoztam hallottam Kidet többiekkel beszélni, hogy megtalált..

~Kid szemszög~

/Végre megtaláltam Kirát..a buszmegállóba fel sem ismertem kontakt lencsével és vállig érő hajával..mit ne mondjak nem rossz..sőt jól néz ki az új Kira is..miket beszélsz Kid? Jól van és ennek örülök./

~Tsubaki~

-Justin? Felébredtél? Jól vagy? -láttam fal fehér arcu Justint. Marasztaltam pihenésre..

-igen.

-mondtad, hogy emlék képedben előugrott , hogy ki az édesanyátok Kirával. Emlékeszel még rá?

-nem..

-nem baj! Helyre jön minden!

-hm. Megyek beszélek halálisten mesterrel..

-jó de majd gyere vissza ide pihenni!

-rendben van nyugi.. -mosolygott majd gyors léptekkel haladt át "A" pontból "B" pontba.

~Justin~

/kopognom kéne? Meghallja?/

-gyere Justin.. -hallom nyújtott halálisten mester mondatát majd beléptem.. -honna tudta,hogy én vagyok?

-megérzéés. Miről szeretnél tudni?

-A szüleinkről!

Soul Eater Fanfiction!Onde histórias criam vida. Descubra agora