22.rész

60 3 0
                                    

~Justin szemszög~

(Mindig is egy életvidám gyermek voltam..legalábbis ami az emlékezetemmből meg volt akkoriban. Most nem könnyű fel idézni az emlékeket, kaptam egy szép testvért viszont vékony mint egy csontváz...Aggódom érte nagyon, remélem Kid tud majd rá vigyázni,főleg most. Nekem is elég nehéz felfogni a dolgokat és nem tudom még összerakni..akkor Kirának miyen nehéz lehet.. Ezt együtt kell átvészelnünk de már is kaptam egy messzi munkát..egy hétig is eltart mire visszajövök...mi lesz itt még..ÓÓ Istenem.)

~Kira szemszög~

(Megtudtuk kik is a szüleink. Csodás. Kicsit nehéz úgy hozzá állni a dolgokhoz,hogy az anyám fog holnap tanítani a külön óráján..Jaaj csak ne hozzam a "mindent elcseszek szokásomat"...)

-Kira? Hogy vagy? Bejöhetek hozzád?-elmélkedésemből figyeltem fel Kid nyugtató hangjára.-Persze gyere csak.

-Hoztam neked nyugi teát. -mosolyogva lerakta papírokkal teli íróasztalomra a kedvenc bögrémet.-Nyugi tea?-nevettem el magam könnyeim törölgetve,hogy legalább előtte ne úgy nézzek ki mint egy hulla...(késő)

-Tudod..-kezdett volna bele de félbe szakítottam.

Tudom.De nem szeretném tudni amit tudatni akarsz a tudatommal..-mosolyogtam rá keserűen.

-Kira nem tudlak követni. Kicsit összezavaraodtam.Sok ez a "tudod"-nevette magát el kelletlenül.

-Nem én kezdtem én csak szimetriát csináltam a magyarázatodba.-zavartam még jobban össze szegénykémet.

-Tudod..-kezdtem de elnevette magát...-Nehéz elmondani..de...-hirtelen váltott nevető ráncai komoly ránccá. -Nem csak a honléttünkről tudtunk megy egy s mást.. de Halálisten mester anyira elkalandozott,hogy véletlen kikotyogta ,hogy mi történt édes anyáddal.-hirtelen fagyott meg a levegő..Elég volt 10 mp..az a 10mp változtatja meg az életeket..mindenkiében..

Soul Eater Fanfiction!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt