17.rész

150 13 0
                                    

~Kid szemszöge~

-Apám? Ezt most miért kellett?? Kira nem tett semmi rosszat! -kiabáltam vele majd csendre intett hátat fordítva és halkan mondta csak úgy , hogy én halljam.. -Még Kira nem áll készen erre!

/itthon/

-Kira? Odabent vagy? -kopogtattam ajtaján, hátha válaszol.. de nem..bár számíthattam volna rá... majd egy kis idő múlva hallottam apró koppanó hangot benyitottam és az ajtó mellett láttam ki sírt piros dörzsölt szemű, hosszú fekete haja arcába lógott, alvó lányt. felemeltem és ráfektettem ágyára, majd betakartam és egy darabig bent voltam vele.. leültem az íróasztalára és próbáltam kivenni foltos képből Justin és Kira szüleit, hátha tudok segíteni..

~Justin~

-Hé Justin? jól vagy? -éreztem egy kezet a vállamon.. Tsubaki az.. kicsit lesokkoltam, hogy Kirát csak úgy eltanácsolta.. de hát.. én is szeretném tudni kik a szüleink..akkor hát..engem miért nem tanácsolt el? miért csak Kira szenved?

-Justin?

-Jaaaa persze! Én jól.. -húztam nevetésre a számat..de nemigen sikerült..

~Kid szemszög~

-Kid? Mit keresel itt? -hallottam fáradt rekedt még is lágy hangon Kirát..majd megfordultam és marasztaltam pihenésre..de nemigazán hallgatott rám.. -Hé várj már. Még is mit akarsz csinálni? -próbáltam erős hangomon helyén tartani.. aztán már csak azt vettem észre h megölelt majd kilépett az ajtón.. se szó, se beszéd, eltünt...

Soul Eater Fanfiction!Where stories live. Discover now