9.rész

239 19 0
                                    

-Most csak viccelsz igaz? -kínomban nevettem el magam mire ő halál komolyan benyögött egy „NEM VICCELTEM" mondatot... -És mi késztetett hirtelen erre? -faggattam tovább hátha kapok választ..kaptam is...

-Én is szeretném tudni ki az én anyám.. Apám sosem beszélt róla.. Így neked is tudok közben segíteni míg én is keresem anyám. -komoly fejjel végig mondta..és mint mindig „hozom a formámat mester" vagyok..Hátát veregetve intettem neki -Kid már megint hírmondónak akarsz el menni? -elnevettem magam.. és láttam, hogy a fekete hajú is feloldódik.

-Jól van naaa...Én így tudok komolyan venni valamit...

-Hogy hírekben mondod el a fejleményeidet? -nevettem és közben egy ököl pacsi kíséretével kérleltem, hogy ez maradjon köztünk..

/Elég nagy időeltolódás lett.. minden napunk unalmasan telt.. egyre jobban kezdtem meg ismerni az embereket.. eltelt fél év.. December 16./

-Nem sokára itt van karácsooony!! Hatalmasságomnak ez nagyon bejön! -Black Star majd megőrjít a minden napos visszaszámlálásával.. De ha úgy vesszük ez aranyos is egyben.. Azt hittem, hogy Black Starral leszek a leg rosszabb viszonyba..ahhoz képest fogadott bátyuskámnak könyvelhetem el... -Apropó.. Bátyuskám?? -Ezt de jó kimondani..nem sokára az igazi bátyámnak is mondhatom ezt...

-Szólj! -nagy porolások közben a létra tetejéről szólt vissza a kék hajú..

-Csak annyi, hogy halálisten mester kérte, hogy Tsubakival menjetek oda hozzá a nap végén... Szerintem plusz óra lesz a dologban...

-Hatalmasságomnak megfelel.. De Tsubaki nem tud jönni sehova, bárhova is akar küldeni... Nagy nehezen rábeszéltem, hogy végre pihenje ki betegségét... Elég magas láza volt mikor otthonról jöttem még...

-Áuccss! Viszek neki akkor gyümiket. -mosolyra indiktáltam fogadott bátyusomat intve, hogy szoljon Kid-éknek ,merre vagyok..

-Na de Black Staaar!! Nézzzd... eltörted a karácsonyi díszletet..Hogy csináljak újakat egy nap alatt.. -hangzott el Maka keserves mondata, míg én egy fordulattal visszamentem hozzá lenyugtatva, hogy nemsoká visszaérek és segítek neki..

/Black Star szemszög/

-Hé Kid! Kira felszívódott egy félórára.. Majd jön. Tsubakit látogatja.

-Köszi , hogy szoltál.. Pont most akartam meg keresni mert Liznek megígérte , hogy süt vele sütit..

-Ez komoly?

-Miért vagy ennyire kiakadva ezen? Szerintem tök normális mondatot mondtam..

-Nemm..nem azon vagyok kiakadva.. Hanem azon, hogy nagyon sok programot ígért be... Bírni fogja gőz erővel szerinted? -láttam Kid aggódó arcát, de nem szóltam semmit. inkább csináltam tovább a takarítást...

Soul Eater Fanfiction!Where stories live. Discover now