6.rész

334 24 2
                                    

-Ez hogy lehetséges? lehet csak beképzelem..-megnéztem vagy ötször...de az én nevem állt ott a kiskori képemmel.. a szüleimnek se neve se képe nem látszik..elmosódott..hisz réégi a könyv..de van itt egy ember még.. -Ő lenne a testvérem? Nekem van egy bátyám??-könnybe lábadtak szemeim..nem tudom elhinni, hogy pont egy olyan embernél fogom megtalálni életem akiről gondolni sem mertem..

-Kira? Bemehetek? -hallom Kid hangját jó halkan pedig majd hogy nem kiabált, hogy meghaljam.. gyorsan eltüntettem a könyvet az ágy alá és letörölve könnyeimet nyögtem ki egy „Persze gyere be" mondatot...

-huuha. látom egész jól berendezted a szobát! És ez mind félóra alatt..le vagyok nyűgözve.. Milyen szimetrikus berendezés.. én sem csinálhattam volna jobban! -csillogó szemekkel mérte végig a régi raktár szobájukbol átalakuló otthonos berendezést.én meg csak nevetni tudtam rajta. majd rám nézett és elmosolyodott..végig mért és egy darabig még bámult...de paraaa...majd ezt a kínos csendet a csengő zavarta meg. azaz Makáék. Elindultunk a külön óránkra mind 6an. egy romos régi helyre érkeztünk..

-Eléggé rozoga egy lééc...majd megindult a lábam alól a deszka és Kid az utolsó pillanatban húzott engem vissza.. -Legyetek óvatosak! Félre nézel és bármikor maga alá ás a föld. -Kid vállát fogva remegtem,most majdnem meghaltam..komolyan Kira? Már az első küldetésen nyomorék vagy és mások mentenek meg? ennél már csak nehezebb küldetések lesznek...nem figyelek és Kidéket hozom kellemetlen helyzetbe...

-Nyugi...Amíg itt vagyok, nem fogsz „oda" leesni..-mutatott a mélységbe és előjött a tériszonyom is...-csodás..Kira máris bemutatkozik....egyre kínosabban érzem magam...

-Ugyan máár Kira! Nincsen semmi baaaj! -nevetett rajtam Maka. - amint ezt kimondta Maka, 2 turistának kinéző boszorkányokat láttunk..Soul lecsendesítette a társaságot míg én Kidnek súgtam egy ötletet..

-És ez be fog válni?

-Sosem tudod meg ha nem próbáljuk ki... Nem kell ide harc...Régen nagy mestere voltam a villámlépteknek..csak utána való mellékhatás az annyi, hogy valaki majd vigyen a hátán..

-Hány métert tudsz menni vele?

-Annyit tudok , hogy lemegyünk a sötét elemért és kivigyelek innen...de csak téged tudlak...te fogsz irányítani...

-Akkor hajrá...próbáljuk meg.

-Vágjunk bele! -suttogtuk ezeket végig majd egy ököl pacsi kiséretével átváltoztam fegyverré.

Soul Eater Fanfiction!Where stories live. Discover now