23.rész

49 2 0
                                    

~Kid szemszög~

(A lány olyan szinten össze tudott zavarni, de lehet ez volt eleve a szádékja nehogy fájjon a dolog amit mondani akar.)

~Kira szemszög~

(Próbáltam neki minél zavarosabban mondani a dolgokat,csak ,hogy védeni tudjam a lelkét..Szükségem van rá-Szüksége van rám.. Liz és Petty semmit sem tudnak pedig azért nekik is kéne...)

-Szóval.Rájöttem,hogy az össze-vissza beszédem nem sokat ért ,inkább átváltok komolyabb formába. Csak egy valamit had kérjek.-kérleltem igéretre.-Persze mond csak.-lefagyott tekintettel méregetett de próbált feloldódni aggodalmamat elszállingóztatni.

-Jó. Csak tudd,hogy én itt vagyok bármilyen hírt is vársz! A másik pedig...Liznek és Pettynek is joga van erről tudni..

-Persze eleve együtt kerestük volna velük,szóval amint felfogtam elmondom nekik!-ígérte meg majd neki kezdtem.

-Rendben.Édesanyád fegyver volt. Ráadásul.. A Démonisten fegyvere volt.Az ereje:Illúzió. Egy szál virággá változott át ami szirmait bontva illúziót keltett. Te már 3hónapos lehettél mikor a Démonisten kettétépte a fegyverét,így édesanyád elhunyt. Utána történt,hogy halálisten mester a Démonistent a saját bőrébe zárta,majd ujjáéledt és hosszú idő után Maka legyőzte..és most tartunk itt,.-zártam le és közben letöröltem könnyeit arcáról.

-Köszönöm Kira!-hosszasan megölelt elösször erősen,majd utána már csak vállamond pihentette fejét.

-Öhm..zavarunk?-kérdezte Liz. Eléggé jogosan érthette félre mert elég félreérthető pozítcióban ültünk Kiddel egymásnak dőlve..De amint szét ugrottunk látta Liz,hogy nincs mit félreértenie ugyanis fegyvermestere sírt.Látszólagosan piros felduzzadt szemével találkozott Kid tekintete két fegyverével,majd összeszedve magát elmondta nekik a történteket.

(És most...az én problémáimmal is meg kell bírkóznom..)

Soul Eater Fanfiction!Where stories live. Discover now