•
Sarı saçlarımı düzleştirip arkama doğru attıktan sonra aynada kendimi memnun bir ifadeyle süzdüm. Bugün okulun ilk günü ve son senemde de her zaman olduğu gibi ulaşılamaz gözükmek istiyordum.İnsanların bana taktığı belli başlı isimler vardı ve ne yalan söyleyim hepsinin gösterdiğim karakterimle belli bir uyumu vardı. Genellikle düşük tansiyonlu bir şeytan olarak anılsam da pek öyle birisi değilim.
Ama içerisinde bulunduğum sistem ve durum nasıl biri olduğumu değil nasıl gözüktüğümü önemsiyor. Manoban soyadının asyada temsil ettiği güce layık bir duruş sergilemem gerekiyor. Kafamdaki düşünceleri bi kenara sıyırıp çantamı alarak odamdan çıktım.
Aşağıya indiğimde bilgisayarına kapanmış güya kahvaltı eden babamı gördüğümde ifademi bozmadan çıkışa ilerledim.
"Nezaket kurallarını her geçen gün daha da unutuyorsun Lisa Manoban. Sana bu halinde kızım demeye utanıyorum."
Babamın sesini işittiğimde dolan gözlerimi sıkıca kapatıp göz yaşlarımı geriye gönderdim. Ben ağlamazdım. Güçsüz birisi gibi oturup bir söze ağlayacak değildim. Arkamı dönmeden sahte bi kahkaha sergiledim.
"Zaten bana kızım demiyorsun baba.Sorun çözüldü."
Kapıdan çıktığımda şöförün kapısını açtığı arabaya binip dudaklarımı ısırmaya başladım. Okula ulaştığımızda kendimi toparladığıma emin olduğum zaman arabadan indim ve girişe yöneldim. Yüksek demir ön kapının üzerindeki italik yazıyı okudum yeniden.
'Rheme Koleji'.
Dünyanın en prestijli okulu ödülü ard arda tam 7 kez almış asyadaki 4 büyük ailenin(Kim, Park,Jeon,Manoban) kurduğu bir kurum.
Büyük dedelerimizin hâlâ dost olduğu zamanlarda bir araya gelerek insanlara ve tüm dünyaya sosyal açıdan mükemmel aynı zamanda insanları geleceğe hazırlayan bi okul gibi lanse edilse de Rheme kurulduğu günden beri içerisinde kast sistemi ile yönetilen bir okul.
Okulun iç yönetimini yanlış buldukları için ailelerden çoğu sayıda kişinin reddetmesinden dolayı çıkan kargaşalarda Park ve Jeon Ailesi okuldan çekilerek kendi okulları 'Eris Koleji' yani yunan mitolojisinde Şöhret tanrısı anlamına gelen Rheme'ye karşı kaos tanrısı Eris ismini koyarak aileler arası çekişmeyi tüm halka duyurmuş oldular.
Rheme içinde yönetimde aynı fikire sahip olsalarda anlaşamayan Kim ve Manoban ailesi okul yönetimini eşit şekilde sürdürmeye devam etmelerine rağmen gelmiş geçmiş en büyük düşmanlar kabul edilmişler.
Kim ailesi kendi içerisinde ayrıldığı dallar ile yeniden mantık ilişkisi kurup evlenerek safkan olduklarına inanarak diğer soyları safkan olmadıkları için aşağılarken Manoban ailesi İsveç kökenli olmasına rağmen böyle bir duruma karşı olduğu için Kim ailesiyle yüzyıllar süren bir düşmanlık içine girmiş. Başka mevzular da olsa da bunlar sadece aile büyüklerinin bildiği sırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snow Flower||Taelice
Fanfiction[tamamlandı] Gösterdikleri ve sahip oldukları karakterleri tamamen farklı olan iki insan. 4 düşman aile, sayısız sır, kast sistemi ile işleyen bir okul... Ve birbirleri ile ölüm oyunu oynayan ikili. Kim Taehyung ve Lalisa Manoban. Bu oyunun bir ka...