~•~
"Hadi Lisaaaa..." saatlerdir başımda doğum günümü kutlamak için parti düzenlememin önemini anlatan Roseanne bıkkınlıkla kendini koltuğa bıraktı."Seni aptal bi insan her zaman doğum gününü kutlamıyor. Hem bu sene lisede son yılımız.. Farklı yerlere gidersek daha az görüşürüz parti vermen güzel olur."
Jennie de Roseanne'i destekliyordu. Delirmek üzereydim. Neden kendi kendime doğum günü partisi hazırlayacaktım çok saçmaydı. Bu nasıl bir ego olabilirdi böyle.
"Bir insan neden kendi doğum günü partisini kendisi düzenlesin sizin gibi ego manyaklarından değilse?"
Jisoo olaylara hiç karışmadan oturduğu camın önündeki koltuktan bedenini bize çevirerek bıkkınca konuştu. Benim tarafımdaydı..
Aynı zamanda yakında düğünü vardı ve bu olay bize hala çok saçma gelirken o alışılmış bir kabulleniş içerisindeydi. Jisoo ile aynı sınıfta değildik. O okulumuzun Üniversitesinde konservatuvarda okuyordu. Duyduğunuzda sizi ağlatacak kadar güzel çello çalardı. Bu şekilde tanışmıştık. Grubumuzun ablasıydı ve de onunla okul yüzünden daha az görüşmemizin kattığı az da olsa bi mesafemiz vardı.
Ama hepimize çok değer verirdi.. Biz de öyle.
"Çok saygısızca sayın bayan kore. Eğer siz bu fikre karşıysanız ben Lisa'nın doğum günü şerefine parti vereceğim." ayağa kalkıp ellerini beline koyarak ateş saçan Jennie'ye sadece gözlerimi devirdim. İnatçılığı insanı öldürüyordu.
Taehyung'un kardeşi işte ne beklersiniz.
"Jisoo parti vermedi ama." mızmızlanma modum açılmıştı hadi bakalım hayırlısı.
"Çünkü istemedi." nE?!
"Ben de istemiyorum. Bu nası bir saçmalık?"
"O bizim ablamız onun sözünü dinliyoruz. Senin değil." şaka bu.
"Sen de düzenlemedin Roseanne Chaeyoung Park." sinirlenmeye başlıyordum.
"Biz, abim, Jungkook ve ben birlikte ekimde bir parti vereceğiz." göz devirmekle yetindim. Jungkook'u tanıyordum ve seviyordum ama Roseanne ona fazla bağlıydı. Ne yani o olmadan doğum gününü bile kutlayamıyor mu? Saçmalık.
"Sen sormadan söyleyeyim ben parti verdim." bıkkınca kafamı salladım.
Jennie parti vermişti. O geceyi pek hatırlamıyordum. Deli gibi içmiştik ve sabah uyandığım çocuğun bizim okuldan olduğunu bile sanmıyordum. Sonrasında bi takı şirketinin varisi olduğunu anlamıştım. Ertesi gün kızlarla buluştuğumuzda hepimiz aynı durumdaydık hemen hemen ve biz de o günü unutma kararı almıştık. Bir ay istisnasız olarak magazin bunu konuşmuştu. Partinin büyüklüğünden ve o gece mekandan birlikte çıktığımız insanların görüntülerinden bahsedilmişti. Allahtan Jisoo bizimle değildi de onun hakkında yazamamışlardı. Nişan haberinden hemen sonra böyle bir şey yaşansa mahvolurdu herhalde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snow Flower||Taelice
Fanfiction[tamamlandı] Gösterdikleri ve sahip oldukları karakterleri tamamen farklı olan iki insan. 4 düşman aile, sayısız sır, kast sistemi ile işleyen bir okul... Ve birbirleri ile ölüm oyunu oynayan ikili. Kim Taehyung ve Lalisa Manoban. Bu oyunun bir ka...