O gecenin üstünden tam tamına 3 hafta geçmişti. Tabii bu sırada artık herşeyi kabullenmiş, tüm fobimi yok etmiş ve içimdeki azgın geyiği nihayet ortaya çıkarabilmiştim.
Bu 3 haftanın şöyle bir özetini yaparsak;
Sümüklü eyeliner canavarı Baek ve Koca kıçlı Yoda ikilisi ilişkilerine mutlulukla devam ederken, Seksi bitter çikolata aynı zamanda benim eski sevgilim olmakla birlikte şimdi ki sevgilimin eniştesi - aile ilişkilerini hiçbir zaman anlamayacağım lanet- Kai ve biricik sevgilimin azgın abisi Kyungsoo 1 hafta sonra nihayet evleneceklerdi.
Ve bizim açımızdan duruma bakarsak...
Bakmayalım bence..
Bu 2 hafta boyunca Sehunla ilişkimiz günden güne iyi gidiyordu.
Ayrıca hala Kyungsoo'nun bize hediye ettiği eve taşınmışı bırakın görmüş bile değiliz.Neden?
Çünkü benim koca ve biçimli kıça sahip sevgilim, o geceden sonra tamamen bir işkoliğe dönüştü.
Gidiyor geliyor yoruluyor uyuyor... Yaptıkları bunlardı.. Tabii arada beni öpüyor sarılıyor... Neyse.
Hayır anlamıyorum hani sen bebek istiyodun, hani yeni evimiz için bebek yapmakla başlayacaktık ne oldu?
Yani bu zamana kadar tek vuruşta gol yapanı görmedim ben...
Şimdi bebek falan deyince ben direkt olarak her gece şey yaparız düşünmüştüm..
Utanıyoruum.. Uff yanaklarım kızardı sanırım...
Ha bu arada hala bana o güzel sarı saçlı barbieyi almış değil.
Oh Koca götlü Sehun!
Sinirlendim.
"Sevgilim?" İşte ilahi ses...
"Odamızdayım Hunnie~"
Burası.. artık bizimdi... İkimizin..
Düşünmesi bile karnımın kasılmasına sebep oluyor.
Hızlı ve sert ayak seslerinin yaklaşması ile Sehun'un şuan odamızın önünde olduğunu anlamıştım.
"Seni arıyordum. Merak ettim. Ne yapıyosun? "
"Hiiiç, ne yapayım öyle senet defterime bakıyordum. Acaba kaç kişiyi deşmem gerekiyor diye."
"Aman ne kadar komik bir sevgilim var. Hannie~~ Dökül."
Çay mıyım ben döküleyim? Delinin zoruna bak.
"Ya sadece öyle yazı yazıyordum."
Bana kaşlarını çatarak baktığın da öyle seksiydi ki~~ Tanrım!
"Ciddi olamazsın? Tatlım benden birşey saklamıyorsun değil mi?"
Oo~~ Senden neler saklıyorum bir bilsen beni kesin Han nehrinin ordan sarkıtır yetmez 63. kuleden aşağı atarsın.
Tabii ki şaka...
Saçmalamayın ondan ne saklayabilirim ki? hehe..."Saçmalama senden ne saklayacağım.." sevimli ses tonuyla konuştuğumda çattığı kaşları eski düz halini almışlardı.
"Ama yinede.." Bana doğru yaklaştığında, oturduğum sandalyeden kalkıp ona doğru yöneldim. Kollarımı açıp bana sarılacağı düşüncesiyle beklerken son bir virajla arkamda duran defteri almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can We Start With BABY?
FanfictionHer şeyin bu kadar basit bittiğini mi sandınız? Sevimli çiftimiz henüz yolun çoook başında!!! Can We Start With Kissing? adlı hikayenin 2. sezonu sizlerle...