İnanamıyordum.
Herkes gidene kadar güzelce eğlenmiştik. Şimdi ise Sehun, ben ve ileride Victoria's Secret mankenlerine taş çıkaracak kızımız ile kenara oturmuştuk. Ben parmağımdaki yüzüğe dikkat kesilmiş incelerken Sehun'un keskin bakışlarını hissedebiliyordum.
Tamam canım, çok güzelim ama yani yiyecek gibi bakmasan mı? Yani biliyorum ay ışığında ayrı bir mükemmelim sen de haklısın ama utanıyorum yani.
Resmen utancımdan kalçam kaşınıyor.
Kaşınır mı demeyin! Benim oluyor. Canım, güzelim Nicki Minaj popişim!
Kıyıya vuran dalga sesine kulak kabartmış dinlerken başımı yavaşça Sehun'un omzuna yaslamıştım. Gözlerimi yumup gü- has...
Tanrı aşkına en son ne zaman duş aldın? De hele bana?
Burnum...
Artık hikayelerinizde benden fındık burunlu diye bahsedemeyeceksiniz.. Çünkü.. Çünkü burnum düştü!
İşin şakası bir yana kolunu omzuma atıp beni sıkı sıkı sararken rahatlama ile nefes vermiştim. Huzurlu ve mutlu hissediyordum. Bugünün ayrı bir önemi vardı.
Küçük kızımız bize tamamen kendini belli etmişti.
Kendi kendime düşünüp gülümserken Sehun muhtemelen delirdiğimi düşünüyordu.
Deliririm tabii! Hah! Zira beni siz delirttiniz bayım! Haberin var mı, yar yar?
Parmakları saç diplerimde gezinirken kedi gibi mayışıyor, ona sokuluyordum iyice.
"Nasıl hissediyorsun?" Uzun zaman sonra sesini duyduğumda gülümsemiş ve hafif başımı kaldırarak ona bakmıştım.
"Fazlasıyla iyi. Ya sen?" Dudaklarına huzurlu bir tebessüm yerleştirmişti.
"Yakında evli, mutlu, çocuklu." Dediğine hafifçe kahkaha atarken kollarımı beline dolayıp başımı omzundan göğüsüne taşımıştım.
Eli saçlarımdan ısırtıma indiğinde neredeyse mırlayacaktım.
"Düğünümüz nasıl olsun isterdin sevgili- sevgili kocacım?" Sehundan beklemediğim bir cheesy ses tonuyla konuştuğunun hem şaşırmış hem de gülmeme engel olamamıştım.
Um.. düşünelim.
Şöyleee beyaz sarayda, ana toplantı salonunda, böyle rengareeenk olsun. Hatta Dj de olsun. Pistte koşuşturan çocukları gördüğünde "Çocukları pistten alalım" desin. Sarhoş enişte olsun, olay çıkartsın.
Bir an Kai'ın sarhoş olup etrafı dağıttığını hayal etmiştim de.. Soo onu gebertirdi.
Ya gelinin (burda gelin sanırım ben oluyorum) kardeşi olayını abartan abim payetli takım elbise ile gelip saçlarına sim döktürürse?Ay bu görüntüyü midem kaldırmadı.
Kızım, sil bu düşünceyi aklından olur mu?Sehun hala cevap istediğini belli edercesine nefes verirken dudak büzüp ağzımı şapırdattım.
Bence herhangi bir resturantın mutfak bölümünde de olabilir. Şöyle kuzu pirzolaların olduğu, suflelerin olduğu bir mutfak.
"Sufle." Gözlerim kocaman olmuş, ağzımı açar açmaz dediğim ilk kelime bu olmuştu.
"Ne? Ne suflesi?"
Ne suflesi mi?
Bilmem, senden sufle yapabiliyorlarsa o da olur. Yerim yani. Güzel olur bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can We Start With BABY?
FanfictionHer şeyin bu kadar basit bittiğini mi sandınız? Sevimli çiftimiz henüz yolun çoook başında!!! Can We Start With Kissing? adlı hikayenin 2. sezonu sizlerle...