Bölüm 14 "Odunum ama sadece sana yanarım. "

2K 150 99
                                    

Sabah güneşi odamıza yeni yeni girerken uyumuştuk anca. Çok çok çok yorulmuştum. Bedenim enkazın altında gibi ezilirken zoraki açtığım gözlerimle etrafa bakındım ve.. Evet gerçekten  bir enkazın altındaydım Sehun'un kolu benim üzerimdeydi çünkü.

Aşkım.. Ayvan mısın? Bi de hele nolursun...

Yavaşça  kolundan kurtulurken  esneyerek yeniden kapadım gözlerimi. Sıcaklayarak örtüyü ittirirken kıpırdanıp sırt üstü pozisyona geçmiş Sehun'un o pürüzsüz, o beyaz, o öpülesi, o yala-Ihm.. O kremşanti sıkıp yenile- Öhöm öhöm neyse işte o göğüsüne bakıp yavaşça başımı koydum. Bir elim karnımdayken onun da eli elimin üstünü  bulmuştu. Huzurla yeniden gözlerimi kapatırken uyuyakalmıştım.

Rüyamda Jongin, Ben ve Baekhyun vardık. Etrafta bir sürü unicorn, bir sürü barbie bebek ve Ken vardı. Hain Ken! Barbie mi çaldı benden! Sahi.. Sehun'un barbie sözü ne oldu? Dur uyanınca hatırlatayım  benim seksi sevgilime..

Hani benim ya.. Benim Sehun'um falan. Böyle istediğimde dürtüp bir şeyler aldırabiliyorum  falan. Ah.. Lanet olası seksiliğim.. Biliyoroooom kıskanıyorsunuuuz.. Ay biraz daha çatlayın ayol!

Bir takım seslerle  gözlerimi araladığımda esneyerek gözlerimi  ovuşturdum. Ay.. umarım Sehun odada değildir.. Hayvan gibi açtım ağzımı.. Çocuk benden tiksinecek..

Gözlerim görme yetisine tamamen kavuştuğunda karşımdaki şeylere baktım. İki büyük valiz vardı. Bunlarda  nerden çıkmıştı?
Ayyyy yoksa Sehun bana 2 bavul dolusu Barbie mi aldı? Ay.. canım ya! Nasıl düşünceli kocam var benim!

Ellerimi birbirine kavuşturmuş parlayan gözlerimle  bavullara bakarken ayak seslerini duyduğumda bakışlarımı oraya çevirdim. Sehun pijamaları ile içeri girdiğinde  gülümsemiştim.

"Günaydın miniklerim." Tek dizini yatağa  yaslayarak dudakları şakağımı bulmuştu.

"Günaydın kocacım." Sevimlice söylerken o da gülmüştü. Pekala.. Hiçte günaydın denilecek bir zaman değildi çünkü saat akşam üstü 5i gösteriyordu. Yani kadın programlarının bittiği entrika dolu pembe dizilerin başladığı saatti.. Aa.. benim dizim vardı. Kalkıp onu izleyeyim..

Orospu Tae Jun acaba yine ne işler çevirecekti?...

"Acıktın mı Hannie?" Samimiyeti ile sorarken parmakları saçlarımda geziyordu. Yavaşça gülümseyip başımı salladım. Ellerimle karnımı kavramıştım.

"Küçüğümüz hala güzellik uykusunda ancak eminin o da acıkmıştır." Tabii anası gibi güzel olacak ya ondan bu kadar çok uyuyor. A benim kınalı kuzum~

Sehun başını salladığında alnına düşen tutamlarda asice sallanmıştı. Gülümseyip önce saçlarını düzelttim ardından yanağından öptüm.

"O zaman haydi aşağı. Sana kahvaltı hazırlayayım hm?"

"Oluur~"

İnce dudakları ile dudaklarımı kavrayıp içine çeke çeke hasret giderircesine öptükten sonra  yavaşça  eğilip karnıma tatlı öpücükler bırakmıştı. Babasının dokunuşunu hisseden minik kraliçe ise hemen uyanıp öptüğü yeri tekmelemişti.

"Anlaşılan anneden sonra sen de bağımlı oldun babacığın öpücüklerine." Gülümseyerek  söylerken Sehun bilmiş bir ifade ile başını sallamıştı.

"Lütfen bebeğim. Haklı değil mi ama?"

Ya bu çocuk biz sevgili olduktan sonra ayrı bir egoist oldu. Sen hayırdır ya?

Can We Start With BABY?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin