-Smut Uyarısı (her ne kadar beceriksiz de olsam bu konuda.. ) ve medyaya ekleyemeyen yazarın dramı.. videomu izler misiniz?
https://youtu.be/mxHu_8dy2zgArzu yüklü dudakları ince dudaklarımın üzerinde usulca oyalanırken aslında bunu ne kadarda çok özlediğimi yeni farkediyor gibiydim.
Tanrı aşkına bana dokunmayalı ay olacak be ay!
Ellerimi ensesinde birleştirip ıslak öpücüğüne aynı ıslaklıkla karşılık verirken içimdeki azgın geyik baş gösteriyor ve ağzımdan tuhaf seslerin çıkmasına sebebiyet veriyordu.
Sehun beni koltuğa tamamen hapsederken dudaklarımdan bir kez dahi ayrılmamıştı.
Acıktın değil mi seni Oh Seksi Doktor Sehun?
Bacaklarımı aralayıp onu kendime hapsederken alt dudağımı ince, özenle yaratılmış dudaklarının arasına alıp şeker gibi emmeye başlamıştı.
Şeker demişken.. Canım şeker çekti benim ya..
Geniş avcu yanağımın üstündeki yerini alırken diğer elini üzerimize giydiğimiz tulumun düğmesinde dolaştırıyordu. Klipsin birini çıkarıp açarken bu sefer el değiştirmiş yanağımdaki elini geriye çekip açmıştı klipsi.
Dudaklarımı aralayıp ıslak ve pürüzlü dilinin ağzıma girmesi için adeta inleyerek çığlık atarken sanki o bunu görmüyormuş gibi inadıma alt dudağımı emmeye devam ediyordu.
Demek ki oyun istiyorsun Oh Sehun..
Bende Oh Luhansam... Hihi.. Oh Luhan mı?Ağzımdan inlemeyle karışık bir kıkırtı kaçarken Sehun dudaklarımdan ayrılıp şaşkınca bana bakmıştı.
"Sorun ne?" Kaşlarını kaldırıp merakla bana bakarken şişmeye başlayan dudakları karnımın guruldamasına neden oluyordu.
Ya da acıkmıştım.
Yani olabilir bende insanım.
Her ne kadar dünyaya benim kada güzel, tatlı, sevilesi , seksi ve.. Ihm.. Böylesine harikulade bir varlık gelmeyeceği için insan olmamdan şüphe edilse de evet bende bir insanım."Sorun... Um... Bilmem yok sanırım. " Yanaklarım itinayla kızarırken bana sinsi bir bakış atıp üzerime doğru eğildi. Dudaklarımızın arasında milim kala dururken sıcak nefesi dudaklarımı yalıyordu.
Yalayan şeyin daha farklı bir şey olmasını isterdim ama konumuz bu değil.
"Tanrım... Biraz önce ağzımı yemek için çığlık atarken şimdi kızarıyor musun? Bence bir terapi gerçekleştirmeliyiz."
"Neden tedavi mi şimdi uygulamıyorsunuz Bay Oh... Sehun? "
Gözleri koyulaşıp çenesi kasıldığında içimde azgın geyik adeta konfeti patlatıyordu. Saçmalamayın tabii ki de "Oh" kısmını dudaklarına inleyerek söylediğim için böyle olmadı.Yeniden açlıkla dudaklarıma yapışırken arzunun üstüne tutku ve şehvette eklenmişti.
Artık dudaklarımın tamamı ağzının içinde ıslanıp, çiğnenirken elimi onun beline indirmiş oyuntusunda gezdiriyordum.
Kendi isteğiyle dudaklarımı diliyle aralarken bu sefer inat edip açmayan bendim.Dudakları hırslanıp dişlerini dudaklarıma geçirirken istemsizce ağzının içine inleme bırakmıştım.
Sinirlenip bende onun poposuna vururken o da kaşlarını çatıp kendini bana itmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can We Start With BABY?
FanfikceHer şeyin bu kadar basit bittiğini mi sandınız? Sevimli çiftimiz henüz yolun çoook başında!!! Can We Start With Kissing? adlı hikayenin 2. sezonu sizlerle...