introducere

1.6K 65 25
                                    

a taekook story

bangtan university e o scoala speciala

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

bangtan university e o scoala speciala. prin speciala ma refer la diferita. e o scoala pentru copiii zeilor greci, unde acestia sunt antrenati sa isi foloseasca puterile si cum sa aiba control asupra acestora.

kim taehyung e fiul preferat al afroditei --- fata acestuia este ca a unui inger iar corpul sau este delicat si fragil. zambetul sau este atat de unic si inocent, dar aperentele sale sunt complet contrariul comportamentului sau. taehyung are 17 ani; nu stia cine este cu adevarat si nici nu ar fi stiut daca vanatorul ala tampit nu il marca.

cine sunt acesti 'vanatori'? nimeni nu stie. tot ce s-a aflat despre ei este ca atunci cand o anumita persoana implineste 18 ani, un vanator ii marcheaza cu un semn. un semn care iti poate taia respiratia cu frumusetea sa.

a fost un soc pentru taehyung sa fie marcat in cea de a 18 aniversare a sa, si se simtea atat de nervos pentru ca trebuia sa se mute in mijlocul necunoscutului, dar sa nu uiti niciodata; o umbra mare nu poate exista fara o si mai mare lumina.

aceasta carte contine;

!lowercase!

!boyxboy!

!injuraturi!

!violenta (nu detaliata)!

!continut pentru adulti!

!smut!

INFORMATII;

top jeongguk

bottom taehyung

gods!au

⚠️ aceasta poveste nu este bazata pe evenimente reale. personalitatile acestora nu au nimic de a face cu viata reala si nu detin, din pacate, niciun personaj. povestea este imaginata, apoi creata de mine. totul este pur fictional. ⚠️

daca nu iti place povestirea, nu da hate, doar pleaca! aici este usa
--->🚪

nu plagiariza povestea, nimanui nu ii plac persoanele neoriginale.

pozele nu imi apartin, credite celor care le-au facut.

daca gasiti orice eroare in modul in care am scris, va rog sa imi spuneti greselile ca sa le pot edita.

PERSONAJE;

kim taehyung, fiul afroditei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

kim taehyung, fiul afroditei. 17-18 ani. arata ca un adevarat inger, dar daca il calci pe coada s-a dus cu tine.

culoarea ochilor se transforma in mov cand acesta isi foloseste puterile.

puteri: vindecarea, poate vraji orice persoana, facand-o sa faca exact ce vrea el sau sa se indragosteasca de el intr-o singura secunda. exista o singura persoana care este imuna la puterile acestuia.

 exista o singura persoana care este imuna la puterile acestuia

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


jeon jeongguk, fiul lui zeus. 20 de ani. toata lumea il evita. nu vorbeste niciodata cu nimeni si nicio persoana nu stie cum arata acesta deoarece isi ascunde fata cu gluga unui hanorac.

culoarea ochilor se transforma in alb cand acesta isi foloseste puterile.

puteri: este foarte, foarte puternic. poate controla vremea in functie de starea sa emotionala si este inconjurat de fulgere cand isi foloseste puterea. fulgerele ii ofera atat mai multa putere, cat si posibilitatea de a creea fulgere sau trasnete cu mainile goale.

restul personajelor vor fi introduse cand apar in poveste.

side ships:

namjin

yoonmin

melodii pe care le-am ascultat cand am scris cartea:

power - little mix
salute - little mix
that bitch - bea miller
silent scream - anna blue
house of memories - panic! at the disco
partners in crime - set it off
mad hatter - melanie martinez
gotta be you - 2ne1
looking at me - sabrina carpenter
drivers license - olivia rodrigo
jump - bts
dis-ease - bts
who - lauv feat. bts
heather - conan gray
wolf in sheep's clothing - set it off
milk and cookies - melanie martinez
never not - lauv
nightmare - halsey
believer - imagine dragons
centuries - fall out boy
sweet melody - little mix
wasabi - little mix
scars to your beautiful - alessia cara
gotta go - sunmi

©️Dallyeoraa | 2021(2)

-in curand

LACE DREAMS | vkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum