capitolul 20

557 71 10
                                    

-○- you are my past, present, and future -○-

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-○- you are my past, present, and future -○-


"sa inceapa lupta!"

atat a trebuit jae sang sa auda. s-a napustit rapid asupra lui jeongguk, incercand sa il loveasca cu sabia invaluita de foc, dar brunetul reusea mereu sa se fereasca. jeongguk, insa, nici nu avea intentia sa puna un degetel pe roscatul nervos.

avea o strategie, si o va urma pana la capat.

multimea era tacuta, stand cu sufletul la gura. daca brunetul nu se apara cum trebuie jae sand putea sa il taie pe din doua, si nimeni nu voia sa vada asta. nici nu isi doreau sa se intample. chiar daca nu il suportau pe jeongguk, nu voiau in niciun caz ca acesta sa aiba o moarte atat de crunta.

inca o data, jae sung a incercat sa il loveasca pe jeongguk cu sabia, si a reusit. taehyung a sarit usor in loc si a inceput sa planga de frica.

roscatul radea ca un nebun, dar fata i s-a intors serioasa cand a vazut ca jeongguk nu avea nici macar o zgarietura.

"ce drac-" acesta nu a apucat sa termine, caci a fost luat prin surprindere cand un pumn s-a lipit cu brutalitate de maxilarul sau, aruncandu-l la aproximativ doi metrii distanta de brunet. inca o data, publicul a ramas cu gurile cascate pana in pamant; zeus privea cu mare interes si atentie, oarecum mandru, iar taehyung inca plangea in liniste.

jeongguk si-a dat hanoracul jos in timp ce se apropia de jae sung, si si-a lasat la vedere corpul bine dotat, alaturi de fata sa magnifica. era incredibil de frumos. fulgere il inconjurau, facandu-l sa lumineze si sa aibe o aura intimidanta. dar asta nu l-a afectat pe roscat prea mult.

dupa o lupta puternica, jae sung a reusit sa il tranteasca pe jeongguk la pamant. s-a asezat deasupra lui si si-a pus mainile in jurul gatului acestuia, strangandu-l puternic.

"atat de patetic. chiar credeai ca o sa ma invingi?" acesta a ras."nu, nu. niciodata in viata ta. vezi tu, tocmai acum te fac de ras in fata tuturor, in special a tatalui tau. iar frumusetea aia cu parul albastru? o data ce termin cu tine nu o sa ma opresc numai la un sarut. abia astept sa il am incolacit in jurul meu, sa imi geama numele. pacat ca nu o sa mai fi acolo sa vezi toate astea."

toata lumea l-a auzit, in special taehyung, iar asta nu i-a ajutat starea, ba chiar a facut-o mai rea. numai la gandul ca jae sung ar fi in el il face sa vrea sa vomite.

ce a spus jae sung nu l-a afectat prea tare pe jeongguk, dar asta pana cand a auzit ce avea de gand sa ii faca iubitului lui. incepea sa se enerveze tot mai mult, iar cerul arata de parca s-a rupt in doua. a inceput o furtuna puternica, plina de tunete si trasnate, ceea ce arata cat de nervos era jeongguk cu adevarat. jae sung insa era confuz de ce a inceput o furtuna atat de brusc, pentru ca acum cateva secunde era un cer senin.

intr-o fractiune de secunda jae sung se afla intr-unul dintre peretii podiumului, gemand din cauza durerii. jeongguk era atat de nervos, si nici nu mai are de gand sa isi controleze partea demonica ascunsa. roscatul o merita. si o data ce jungkook, cealalta versiune a lui jeongguk a iesit la suprafata, zeus si-a adus imediat aminte cine este jeon jeongguk cu adevarat.

"opriti lupta!" a tipat zeul cu un glas puternic, dar nimeni nu il mai asculta. cel putin cei doi de pe terenul de lupta nu. "opriti-o!"

umbre de lumina alergau rapid catre jae sung, intrand in el si facandu-l sa tipe de durere, de parca il tortura cineva. si asta se intampla. jungkook statea in fata lui, privindu-l cu ochii acum negri in totalitate, pentru ca cei albi s-au dus o data cu jeongguk.

"te rog... te r-rog AHHH!!!"

era o placere pentru jeongguk sa ii asculte tipetele de durere, cum il implora sa ii crute viata. dar nu avea sa o faca. nu, nu. a indraznit sa isi imagineze lucruri cu taehyung, iar jungkook nu o sa permita asta niciodata.

un traznet puternic l-a lovit pe jae sung, lasandu-l pe jos, insangerat si respirand scadat. inca o lovitura si o sa fie mort. jungkook s-a apropiat de corpul lui, vrand sa il loveasca cu piciorul, dar a fost intrerupt.

"gguk!" a tipat taehyung puternic, coborand de pe podium si alergand rapid catre brunetul care se uita curios la el. baiatul cu par albastru si-a lipit corpul de al brunetului, imbratisandu-l strans. "e okay... totul e gata. nu face ceva ce o sa regreti."

"dar---" taehyung si-a pus mainile dupa ceafa acestuia, tragandu-l intr-un sarut scurt dar plin de sentimente.

"nu o face. sa il omori nu e solutia, o sa ajungi la inchisoare pentru eternitate."

"..."

"mi-ai promis ca o sa castigi pentru mine, si ai facut-o. acum taci si saruta-ma!"

si atat a trebuit jungkook sa auda. l-a lasat pe jeongguk sa i-a controlul si si-a lipit buzele de ale lui taehyung intr-un sarut flamand.

➿➿➿➿

《 deci, ca sa va explic mai bine. jeongguk are doua personalitati, iar cea de a doua se numeste jungkook. de aceea am scris ambele nume in acest capitol.

jungkook este cadoul de la mama sa, care este, cum am mai spus, un demon. asa ca atunci cand jeongguk e foarte, foarte nervos acesta se transforma intr-o persoana cu un comportament complet diferit.

sper ca ati inteles👉👈 》

LACE DREAMS | vkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum