capitolul 2

757 62 5
                                    

–○– please don't leave me –○–

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–○– please don't leave me –○–

taehyung a inghitit in sec, uitandu-se la vila gigantica si la piscina la fel de mare. petrecerea pentru ziua sa de nastere se tinea la o vila inchiriata, si una foarte frumoasa. muzica se auzea foarte tare, iar pentru unii putea fi enervanta, insa adolescentii aratau ca si cum o adora. alcoolul din corpurile lor isi arata efectul, si ii facea sa isi frece corpurile transpirate unul de celealalt pe ringul de dans.

nu mai erau constienti de ce se intampla in jurul lor inca de cand s-au trezit cu o sticla de bautura in mana, insa taehyung nici nu se atinse de alcool. o cauta pe hana de mai bine de jumatate de ora, iar tot ce putea sa faca pe langa asta era sa admire stelele ce straluceau puternic pe cerul negru; negru, la fel ca starea lui taehyung de acum.

ar trebui sa fie fericit, asa-i? si chiar avea o stare perfecta, asta pana sa il vada pe seojoon sarutandu-se cu yuna. si asta era un motiv foarte bun ca sa o caute pe hana in disperare; yuna este logodnica sa, si tocmai acum si-o trage intr-o camera cu crush-ul lui taehyung.

"hey, scuza-ma!" a spus taehyung indata ce a vazut un baiat inalt stand cativa metrii departare de el. spre binele sau, baiatul nu putea sa ii vada ochii rosii si umflati din cauza intunericului. se aflau in spatele vilei, unde nu era nicio persoana pe langa cei doi. "um... ai vazut cumva o fata bruneta, putin mai inalta decat mine?"

taehyung intreba, indreptandu-se spre baiat. acesta si-a ridicat spranceana, iar cand baiatul cu par albastru s-a oprit in fata sa, acesta si-a marit ochii.

"t-tu---" acesta s-a apucat sa vorbeasca, insa nu a putut sa continue din cauza socului. doar atunci taehyung a putut sa ii observe mai bine trasaturile.

avea un corp inalt, slab, degetele lungi. pielea sa era foarte, foarte palida, iar ochii sai erau negri in intregime. avea un nas carn, sprancene puternice si parul negru. taehyung ar fi putut spune ca este chiar frumos daca nu speria rahatul afara din el.

necunoscutul si-a ridicat degetul aratator spre fruntea lui taehyung si a inceput sa traseze linii imaginare pe aceasta. taehyung voia sa se retraga, insa era impietrit. era socat. stia foarte bine ce se intampla, insa nu putea sa miste nici macar un deget. era marcat.

dupa ce baiatul si-a retras degetul de pe fruntea lui taehyung, pur si simplu a disparut. baiatul cu par albastru a inceput sa tipe si sa suspine din cauza durerii pe care o simtea pe semnul auriu ce a aparut pe fruntea sa, insa nu putea sa faca nimic in privinta asta. stia ce o sa se intample acum.

➿➿➿➿

"nu pot sa cred ca asta mi se intampla mie."

taehyung si-a sters lacrimile si s-a apropiat de oglinda, ochii sai fiind atintiti fix pe semnul de pe fruntea sa.

semnul era chiar frumos, nu pot sa mint, insa inca durea ca naiba. era ca o potcoava intoarsa, aurie, si iti taia respiratia. desi taehyung uraste cu tot ce are acest semn, nu poate sa nege ca este chiar frumos.

baiatul a dat drumul robinetului, apoi si-a atintit din nou privirea pe oglinda.

ochii sai erau umflati si rosii de la atata plans, iar pielea sa era foarte pala si scotea in evidenta semnul ce statea mandru pe fruntea sa. acesta si-a udat mana, apoi a inceput sa isi frece fruntea.

"de ce nu dispari!?" a spus acesta printre suspine.

du-te dracu vanatorule! du-te dracu, tu si tot ce are de a face cu tine, mi-ai distrus viata!

taehyung si-a sters nasul cu maneca hanoracului si s-a lasat balta. viata sa era terminata. din cauza a tot ce s-a intamplat nici nu a mai avut timp sa ii spuna hanei despre seojoon, nu a mai avut timp sa o bata pe yuna pana lesina pentru ca si-a inselat logodnica. stia ca prietenia sa cu hana o sa fie distrusa din cauza semnului asta blestemat, dar o sa se faca sigur ca inainte ca totul sa cada la pamant o sa isi razbune prietena.

➿➿➿➿

stiu ca sunt destul de scurte capitolele, insa o sa devina mai interesant si sper ca o sa le pot face mai lungi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

stiu ca sunt destul de scurte capitolele, insa o sa devina mai interesant si sper ca o sa le pot face mai lungi. nu promit nimic totusi.

sper ca v-a placut capitolul asta, see you next time and listen hyuna's new song, you won't regret it😌💜

LACE DREAMS | vkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum