capitolul 11

578 64 18
                                    

–○– wild spirit, soft heart, sweet soul –○–

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–○– wild spirit, soft heart, sweet soul –○–

"hoseok!" a spus namjoon o data ce roscatul a intrat in birou. "ai ajuns repede, ma bucur sa te vad."

"la fel. cat timp a trecut? trei ani?" a spus acesta, afisand un zambet care l-a facut pe namjoon sa uite pentru un moment de ce l-a chemat pe roscat aici.

"patru, de fapt." cei doi au ras usor, apoi s-au asezat pe canapea.

"cu ce ocazie m-ai chemat?"

"nu e o veste buna." acesta a oftat. "orcii s-au intors si au atacat doi elevi cand probabil si-o trageau in padure sau ceva." la cele auzit, zambetul lui hoseok a picat si pumnii i s-au inclestat in furie.

"cum este posibil? i-am omorat pe toti!"

"nu stiu, dar in ultimii ani au fost sute, poate mii de elevi care nu au supravietuit transformarii."

"daca ea nu a murit, asa cum crezusem?"

"mi-e teama ca ai dreptate. trebuie sa anuntam elevii ca urmeaza un razboi."

"nu! esti nebun? toata lumea o sa o ia razna! orcii sunt aproape invincibili."

"stiu, hoseok. stiu, dar pur si simplu nu mai am idee ce sa fac. metoda noastra de acum patru ani cu siguranta nu a mers."

cei doi au stat in liniste pentru cateva secunde, apoi hoseok a spus:

"antreneaza-i pe copii mult mai mult, dar fara ca ei sa stie motivul. intre timp eu ma duc la yoongi si jimin ca sa aflu unde se ascunde ea. daca vrem sa omoram orcii trebuie sa ne ocupam mai intai de sursa."

➿➿➿➿

ora de istorie.

de la iesirea dramatica a profesorului din clasa acesta se comporta foarte ciudat, insa ora sa tot era preferata lui taehyung. asta pana cand domnul lee l-a pus sa lucreze la un proiect impreuna cu jungsuk.

jin era la nu stiu ce intalnire cu namjoon pentru ca mereu spunea ca se simte stresat, asa ca acum taehyung se afla singur in camera sa, impreuna cu jungsuk, lucrand la proiect. blondul era destul de tacut cand era pe langa taehyung, si cine sa il invinovateasca? baiatul cu par albastru l-a facut sa lesine fara sa il atinga cu un deget.

si asta il enerva la maxim pe jungsuk. voia sa se razbune atat de tare incat nici nu a putut sa realizeze ce spune.

"de ce stai cu ciudatul ala de jeongguk?" la cele auzite taehyung si-a dat ochii peste cap.

"nu e ciudat."

"ba este, taehyung. asculta-ma."

"nu vreau sa te ascult! daca nu ai de gand sa lucrezi la proiect poti sa pleci."

"te rog, macar de data asta. nu vreau ca tu sa fii urmatoarea tinta a lui jeongguk."

taehyung a oftat, punandu-si capacul la pix. a asezat obiectul langa laptop, apoi s-a invartit pe scaun ca sa se uite la jungsuk, care statea pe pat. acesta trebuia sa citeasca niste articole legate de subiectul pentru proiectul lor, dar vad ca acesta avea chef sa il barfeasca pe jeongguk.

"ai cinci minute."

si atat a trebuit blondul sa auda ca sa isi dea drumul la gura.

"jeongguk nu e o persoana pe langa care sa iti petreci timpul. te-ai gandit vreodata de ce mereu ma iau de el?" taehyung a afirmat usor din cap, pentru ca nu avea sa minta. chiar isi punea intrebarea asta din cand in cand. "o chema lisa. erau cei mai buni prieteni, zici ca erau lipiti unul de celalalt. tineau mult unul la altul, si cred ca jeongguk avea niste sentimente pentru ea. insa lisei ii placea de mine, si mie de ea." acesta a luat o pauza scurta si a inghitit in sec, apoi a continuat. "peste doua luni am inceput sa iesim impreuna, iar jeongguk era atat de gelos si nervos. cand a avut ocazia sa vorbeasca singur cu lisa a orbit-o. efectiv a orbit-o. am putut sa ii aud strigatele din cealalta parte a scolii. nu vreau sa iti faca acelasi lucru si tie, sau poate chiar mai rau"

taehyung s-a incruntat. era posibil ca jungsuk sa spuna adevarul, si cine era el sa nu il creada? nu stia despre jeongguk aproape nimic, pe cand brunetul stia totul despre el. mica poveste a lui jungsuk l-a pus cu adevarat pe ganduri.

"si de ce te-as crede?"

"nu ma crezi? atunci intreaba-l! e un monstru, taehyung. nici nu ai idee cine este jeongguk cu adevarat."

➿➿➿➿

《 multumesc mult pentru voturi, comentarii si cele 200 de vizualizari
😖💜

ce parere aveti pana acum despre carte? m-ar ajuta foarte mult opinia voastra🥰 》

LACE DREAMS | vkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum