–○– set yourself free. –○–
totul mergea ca pe roate. taehyung si jeongguk se intelegeau mai bine ca oricand si au format o relatie stransa cu namjoon si seokjin. cei doi porumbei erau atat de indragostiti incat nu se mai saturau unul de altul. nu puteau sa stea nici macar o secunda fara sa se atinga. ieseau des la intalniri si impartaseau momente intime care sunt doar pentru ei de stiut. si totul ar fi fost perfect daca problema cu orcii era rezolvata.cei doi indragostiti se aflau in camera lui jeongguk, stand imbratisati. dupa o runda de dragoste cei doi erau foarte, foarte obositi.
"gguk, trebuie sa iti spun ceva." a spus taehyung, oarecum timid. jeongguk i-a sarutat usor tampla, incurajandu-l sa vorbeasca.
"ce este?"
"mai tii minte cand am fost torturat de orci?" a spus acesta intr-un glas mic. s-a gandit o gramada daca e momentul potrivit sa ii spuna lui jeongguk, si a ajuns la concluzia ca nu e bine sa mai tina secret ceea ce stie. tinea la hana, da, dar pentru prima oara trebuia sa se gandeasca la fericirea sa, nu a altora.
"mhm." brunetul a inceput sa ii mangaie spatele pentru ca si-a dat seama cat de tensionat era taehyung in acest moment. a reusit destul de repede sa il calmeze cu mangaierile si micile saruturi pe care i le oferea. pur si simplu nu se putea satura de frumusetea din bratele sale.
"eu... am aflat cine ma vrea mort." jucandu-se cu degetele lui jeongguk, taehyung si-a ridicat privirea catre brunet, fiind intampinat de ochii blanzi ai acestuia.
"poti sa imi spui tae. poti sa ai incredere in mine."
"stiu... dar nu imi este chiar usor. o cheama hana." acesta a luat o pauza scurta si a ras trist la cat de penibil a putut sa fie. "am fost cei mai buni prieteni inca din liceu. sau cel putin asa am crezut eu. se pare ca ea stia totul despre mine si m-a incurajat sa vin aici ca sa ma intalnesc cu tine."
"de ce ar vrea sa te intalnesti cu mine?" a intrebat jeongguk, fiind nervos si confuz in acelasi timp.
"nu stiu, dar mi-e frica. sa ii spunem lui namjoon?"
"da. cred ca e cea mai buna solutie."
➿➿➿➿
cei doi se aflau in fata usii biroului lui namjoon, foarte nerabdatori sa isi primeasca raspunsurile. erau atat de curiosi si agitati incat nici nu au mai ciocanit la usa, ci au intrat direct. proasta decizie. pentru ca au fost intampinati de jin care statea in poala lui namjoon si se sarutau de parca era ultima lor data cand o fac.
jeongguk si-a dres glasul, atragandu-le atentia celor doi. namjoon si seokjin au fost foarte surprinsi si jenati cand si-au dat seama in ce ipostaza au fost prinsi. namjoon si-a asezat ochelarii mai bine si s-a sters in coltul gurii, in timp ce jin s-a ridicat din poala lui si si-a asezat hainele.
CITEȘTI
LACE DREAMS | vkook
Storie d'amore;lick your lips and swing your hips; "problema este..." spuse brunetul, aplecandu-se spre baiatul din fata sa. "daca te-as saruta nu as putea sa ma mai opresc." --- "e un monstru." "stai departe de el." "e un lup in blana de oaie." "am auzit ca nu...