–○– but how do you say goodbye when your heart still wants to hold on? –○–
au trecut saptamani, poate luni, iar totul a revenit la normal. aproape totul. toti le simteau lipsa celor morti, dar au invatat sa accepte ca s-au dus si nu mai au nimic de a face cu asta. mai putin taehyung. el nu putea sa accepte nici in ruptul capului ca jeongguk al lui s-a dus, ca nu mai e alaturi de el.
inca ii simtea mirosul pe perna sa, inca ii simtea imbratisarile stranse, inca ii simtea saruturile fierbinti, inca il simtea langa el. de parca nu a plecat niciodata. ii purta hanoracul in fiecare zi si se ducea des la cascada, unde si-au petrecut unele dinte cele mai frumoase amintiri. dar tot ii era dor de el, pentru ca avea unele momente cand realiza ca jeongguk e mort.
pe jumatate mort. nimeni nu stie ce a fost in vraja rostita de hana si de ce l-a afectat pe jeongguk in asemenea hal. era mort la suprafata dar viu la interior. era tinut intr-o camera din biroul lui namjoon, pe ea fiind o vraja asa ca nimeni nu putea sa intre la el. nu stiau la ce sa se astepte cand jeongguk se va trezi. daca o sa fie acelasi sau un monstru.
chiar daca era un monstru, taehyung tot l-ar iubi cu tot ce are. dar baiatul se temea atat de tare sa nu ii uite vocea, privirea si zambetul. ii era atat de frica ca jeongguk nu se va mai trezi niciodata. namjoon nici nu il lasa sa il vada. era atat, dar atat de groaznic.
avea de gand sa se furiseze si sa il vada. nu putea sa mai reziste o secunda fara jeongguk al sau. asa ca l-a urmarit pe namjoon in ultimele zile si a fost placut surprins cand a auzit ca merge la o intalnire cu jin. astazi era sansa lui.
o data ce cei doi au plecat, taehyung a intrat pe varfuri in biroul lui namjoon, simtind adrenalina curgandu-i prin vene. era putin speriat sa nu fie prins, dar o sa riste totul ca sa ii vada fata macar pentru ultima data.
era cald in birou iar luminile erau stinse. ca sa vada pe unde merge si ce face, taehyung a apasat intrerupatorul si si-a plimbat ochii in jurul sau. avea emotii si simtea cum ceva ii strapungea inima incet-incet. nici nu stiu cum a reusit sa reziste atata timp fara jeongguk. poate pentru ca s-a gandit la el 25/8. taehyung a zarit usa dupa care se afla iubitul sau, incuiat, zacand intr-un pat.
stia exact ce vraja a folosit namjoon pentru protejarea camerei, asa ca i-a fost usor sa o anuleze. palmele au inceput sa ii transpire si se simtea inconjurat de o zapuseala inabusitoare. a impins manerul usii, lasand-o deschisa larg.
"uh." a spus acesta usor, uitandu-se in jurul sau pana cand ochii sai au cazut pe unicul pat din camera. dar... era gol. "ce dracu?!" s-a intrebat acesta, nervos ca nu a reusit sa il gaseasca pe jeongguk, apoi s-a uitat din nou in jurul sau, avand o privire incruntata.
geamul.
era deschis.
"rahat!" a alergat catre fereastra si a scos capul pe ea, incepand sa se uite in jur. "unde te-ai dus?"
➿➿➿➿
s-a uitat dupa jeongguk prin padure ore in sir si se intreba unde s-ar fi putut duce brunetul. simtea ca nu mai poate. il voia atat de tare inapoi, incat a imceput sa planga. a petrecut zile intregi la cascada unde au iesit pentru prima oara impreuna. peisajul era la fel de frumos, dar arata ca si cum plangea si el odata cu taehyung.
avea nevoie sa mearga acolo din nou. si a facut-o.
mergea cu umerii lasati si cu o expresie plouata spre cascada, dar cand a ajuns acolo a fost lasat cu gura deschisa.
"g-guk!" acesta a spus, incepand sa suspine puternic. a sarit direct in bratele baiatului, care si-a incolacit la randul sau mainile in jurul lui taehyung.
"mi-a fost asa dor de tine! te iubesc. te iubesc atat de mult." si asta a fost momentul cand jeongguk a inceput si el sa planga.
"s-si eu t-te iubesc---" au inceput sa se sarute in timp ce se imbratisau si pur si simplu nu mai puteau sa se desparta unul de celalalt.
lumina lunii le palea vag corpurile, dar le facea sa straluceasca ca doua stele in intuneric. imparteau un sarut moale in care li se amestecau lacrimile de fericire dar si durere. limbile lor dansau lent pentru dominanta, pe care jeongguk a castigat-o intr-un timp foarte scurt. taehyung se topise in imbratisarea lui jeongguk, care era plina de atat de multa dragoste. se simtea in siguranta.
in sfarsit erau fericiti.
Sfarsit
➿➿➿➿
《 efectiv plang ;((
nu pot sa cred ca am terminat prima mea carte, ador sa scriu la ea si sunt putin trista ca s-a sfarsit.
multumesc tuturor care au votat si comentat, mi-ati facut zilele mai bune si m-ati incurajat enorm😭💜
dar din pacate am terminat-o si sunt super recunoscatoare pentru tot💔
luv you》
CITEȘTI
LACE DREAMS | vkook
Romance;lick your lips and swing your hips; "problema este..." spuse brunetul, aplecandu-se spre baiatul din fata sa. "daca te-as saruta nu as putea sa ma mai opresc." --- "e un monstru." "stai departe de el." "e un lup in blana de oaie." "am auzit ca nu...