capitolul 6

612 68 9
                                    

–○– keep your head high and your middle finger higher –○–

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–○– keep your head high and your middle finger higher –○–

dupa izbucnirea ciudata a profesorului acesta nu s-a mai intors inapoi in clasa, iar toti au dat vina pe jeongguk. de ce? taehyung nu stie, dar ce stie cu siguranta este ca nimeni de pe aici nu il suporta, si nu intelege de ce.

da, este ciudat si are creepy vibes, dar pe langa asta nu au absolut nici un motiv pentru care sa il urasca. jeongguk era un mister total, dar taehyung il intelegea cat de cat. pana sa se imprieteneasca cu hana era la fel; statea singur, trist, si se gandea intruna ce a facut gresit ca sa nu merite nici macar un prieten, dar apoi bruneta zambitoare a intrat in viata sa. insa, din pacate, taehyung nu stia inca motivul pentru care hana s-a imprietenit cu el.

dupa ora de istorie taehyung a fost catre urmatoarea si ultima sa ora pe ziua de azi. a facut decat doua ore pentru ca pe primele doua le-a pierdut in biroul directorului. ora se tinuse pe terenul de lupta, unde taehyung a vazut pentru a doua oara cum unii elevi se duelau. jeongguk nu a mai aparut la ora de antrenament, iar aceasta s-a terminat fara ca brunetul sa-si faca aparitia. orele se terminasera de mai bine de jumatate de ora, iar taehyung a decis sa se plimbe putin prin curtea universitatii.

ii era foarte dor de familia sa, iar fata hanei, cu zambetul ei larg si frumos pur si simplu nu putea sa ii iasa din minte. nu era indragostit de ea, numai imaginandu-si cum o saruta pe bruneta il face sa vrea sa vomite, dar ii lipseste atat de mult... pana la urma, cine nu i-ar duce dorul celui mai bun prieten?

curtea universitatii avea gazon si multi copaci, alaturi de banci si scaune facute din lemn. nimic din ce baiatul nu vazuse pana acum, dar curtea era gigantica asa ca mai avea multe de explorat. mergand mai departe, in spatele scolii, taehyung l-a vazut.

ce face el aici?

s-a intrebat taehyung pe sine, privind confuz la jeongguk. curiozitatea il rodea pe inauntru; era atat de obsedat  sa ii dezvaluie toate secretele baiatului, incat a ajuns pana in punctul unde sa il urmareasca.

brunetul a inaintat din locul in care statea, spre padurea care inconjura scoala. acesta s-a oprit intr-un punct fix, apoi si-a ridicat mana si a intins-o. mana acestuia, care era foarte pala, a atins un camp de forta invizibil, dar in momentul in care l-a atins acesta s-a facut albastru.

taehyung a inghitit in sec, uitandu-se fascinat la marea de lumina. jeongguk a trecut prin campul de forta, neavand nicio idee ca a fost urmarit de taehyung pana in padure. acela nu era un loc sigur, directorul l-a anuntat pe taehyung despre asta, iar acesta se putea intreba doar ce ar avea jeongguk de facut intr-un loc atat de periculos.

taehyung s-a ascuns dupa un copac si a privit cu interes catre brunet, luandu-i in vedere fiecare miscare. jeongguk statea cu spatele la celalalt baiat, insa taehyung a vazut cum acesta isi desfacea hanoracul. acesta si-a dat gluga jos de pe cap, apoi a scapat complet de haina, ramanand doar intr-un maieu mulat, care ii scoatea in evidenta muschii. taehyung a inghitit in sec la vederea lor si nu a putut sa nu traseze linii imaginare cu ochii pe ei. dar ce i-a atras atentia dupa l-a lasat cu ochii deschisi la maxim, cu gura intredeschisa si cu gatul uscat.

sute de mici fulgere treceau prin corpul lui jeongguk, facandu-l sa lumineze puternic si sa arate ca un adevarat zeu. din cauza socului puternic, picioarele lui taehyung nu au mai putut sa ii sustina greutatea si a cazut, facand un zgomot puternic, care nu a trecut ne auzit de jeongguk.

brunetul s-a intors catre taehyung, socat sa vada ca a fost urmarit, si mai ales de cine.

"drace." a soptit brunetul.

taehyung a fost si mai socat decat jeongguk cand i-a vazut fata. ochii mari, albi in totalitate, maxilarul atat de puternic incat ai putea sa tai diamante cu el. sprancenele sale erau puternice si masculine, buzele subtiri care aratau mai fine ca doua petale de trandafiri... totul era perfect.

dar sa nu uiti niciodata ca intr-o singura secunda totul se poate strica.

taehyung a tresarit puternic si s-a incolacit intr-o bila cand un fulger orbitor si foarte galagios a trasnit fix deasupra lui jeongguk, iar cand baiatul cu par albastru si-a deschis ochii si a privit catre locul in care jeongguk statea, tot ce a vazut a fost foc arzand, fum si pamant negru si crapat. astea erau singurele lucruri ce fulgerul a lasat in urma sa. asta dar si un taehyung uimit si confuz de ce tocmai s-a intamplat.

baiatul s-a ridicat in picioare si a inaintat, apoi ridicand hanoracul care ii apartinea brunetului si l-a strans puternic la piept, inhalandu-i la propriu mirosul.

unde esti?

➿➿➿➿

🤡✌

LACE DREAMS | vkook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum