–○– skin to skin and soul-tangled –○–
jeongguk a fost foarte uimit sa se trezeasca cu o durere de cap groaznica si cu un baiat langa el care il imbratisa de parca ar putea disparea oricand. a fost si mai socant cand jeongguk si-a dat seama ca si el il imbratisa si se simtea ca il tradeaza pe taehyung. doar ca ce nu stia el era ca taehyung era cel cu care se imbratisa, dar nu mai tinea minte absolut nimic din seara trecuta si nici nu l-a recunoscut.
isi tinea mana stanga in jurul taliei baiatului 'necunoscut', iar pe cea dreapta o avea sub capul acestuia. taehyung avea capul in scobitura gatului lui jeongguk si il imbratisa strans cu mainile si picioarele. era o pozitie destul de comfortabila.
brunetul a mai stat cateva minute in acea pozitie, incercand sa se relaxeze putin, insa asta pana cand i-a venit sa vomite. s-a smucit puternic din stransoarea si mai puternica a lui taehyung si a fugit la baie, dand afara tot ce putea.
desi a fost o miscare brusca, iar jeongguk facea multa galagie, taehyung tot nu s-a trezit. in schimb a luat perna pe care brunetul statea si a imbratisat-o strans.
cand jeongguk isi vomita plamanii in baie si se confrunta cu o durere groaznica de cap, taehyung dormea ca un ingeras in pat, simtindu-se mai bine ca niciodata ca s-a intors acasa. si cine il judeca? unde a fost tinut captiv de catre orci acestia nu l-au lasat sa doarma bine, manance sau sa bea apa, asa ca era normal.
peste cateva minute, jeongguk a iesit din baie cu o fata foarte pala si si-a indreptat privirea catre baiatul din patul sau. si atunci si-a dat seama ca este taehyung. un zambet gigantic i-a aparut pe fata si a uitat complet de durere. s-a aruncat in pat langa taehyung si a inceput sa ii sarute fata cu mii de pupici. aceste gesturi l-au facut pe taehyung sa se trezeasca si sa inceapa sa rada.
iar rasul lui era ca o melodie pentru urechile lui jeongguk.
"gguk! gadila." a spus acesta printre rasete. la cele auzite brunetul a incetat cu pupaturile si l-a ingropat pe baiatul cu par albastru intr-o imbratisare stransa, plina de caldura si multe sentimente.
"am fost atat de ingrijorat. sa nu mai pleci niciodata asa!"
"nu o sa o mai fac, promit."
jeongguk a rupt imbratisarea ca sa se uite in ochii lui taehyung si a fost luat prin surprindere cand baiatul i-a dat un mic sarut pe buze. taehyung a fost confuz cand a vazut fata impietrita a brunetului.
am facut ceva gresit?
s-a intrebat taehyung pe sine, fata intristandu-i-se.
"scuze..." a spus acesta usor. "am crezut ca dupa seara trecuta o sa fie okay sa te sarut."
jeongguk s-a incruntat.
"ce am facut seara trecuta? am fost beat manga, nu mai tin minte nimic."
"oh... vrei sa iti arat?" jeongguk a dat afirmativ din cap, iar taehyung a zambit timid.
si-a rezemat mainile pe coapsele acestuia si s-a aplecat spre el. amandoi se uitau la buzele lor, iar intr-un scurt timp si le-au lipit impreuna.
nu era un sarut inocent, ca seara trecuta, ci era unul flamand. dintii li se izbeau unii de altii, limibile lor dansau impreuna si imparteau saliva. mainile lui jeongguk erau pe talia lui taehyung, iar mainile lui taehyung erau in parul brunetului, ravasindu-l si tragand usor de el, reusind sa scoata si cateva gemete din partea lui jeongguk.
"asta am facut." a spus taehyung dupa ce s-a dezlipit din sarut, respirand greu.
buzele lor erau umflate si aveau parurile ravasite. iar jeongguk nu putea sa fie mai multumit de sine ca si-a clatit gura si s-a spalat pe dinti dupa ce a vomitat.
"nu stiam ca te pricepi atat de bine."
"nu stii multe lucruri despre mine." taehyung a ras usor. "ma duc sa fac un dus si apoi mergem sa mancam ceva? sunt lihnit."
"mhm. dar trebuie sa ma spal si eu... ce-ar fi sa facem dus impreuna?"
"nu. cel putin nu acum." a spus taehyung razand, iar jeongguk s-a bosumflat adorabil.
"okay. grabeste-te."
baiatul cu par albastru i-a sarutat obrazul lui jeongguk, si chicotind a fugit in baie, lasand in urma sa un brunet mai rosu ca rosiile. nici macar el nu stie de ce e atat de timid pe langa taehyung.
➿➿➿➿
《 nu o sa mai postez atat de des de maine in colo pentru ca ma duc la scoala ;((( insa o sa incerc sa postez cum am facut-o pana acum, sau daca nu am sa o fac cat de des pot.
multumesc mult pentru 400 de vizualizari, inseamna enorm 😊💜💜 》
CITEȘTI
LACE DREAMS | vkook
Romance;lick your lips and swing your hips; "problema este..." spuse brunetul, aplecandu-se spre baiatul din fata sa. "daca te-as saruta nu as putea sa ma mai opresc." --- "e un monstru." "stai departe de el." "e un lup in blana de oaie." "am auzit ca nu...