–○– can you hear me screaming –○–
"ce?! s-o crezi tu ca vin!" a tipat taehyung furios, apoi s-a ridicat in picioare, uitandu-se direct in ochii fetei. hana s-a ridicat la randul sau si si-a dat ochii peste cap."ba o sa vi, taehyung. am dat petrecerea pentru tine, nu poti sa lipsesti."
"ah, da? priveste-ma!"
dupa cum cred ca v-ati dat si voi seama, baiatul cu parul albastru uraste petrecerile. desi acest eveniment este dat in cinstea sa, tehyung nu va fi niciodata de acord sa ia loc la petrecere, unde sunt numai adolescenti excitati; care vor doar sa isi satisfaca placerile prin alcool si sex.
desi baiatul implineste 18 ani, tot ce voia sa faca in seara asta este sa stea in camera sa, linistit, sa se uite la un serial poate. voia o seara pe care sa o petreaca singur, nu cu intreaga scoala. da, intreaga scoala. hana nu este tipul care sa invite la o petrecere doar prieteni.
taehyung a dat sa plece, insa fata l-a prins de incheietura. si-a pus degetul aratator in fata acestuia si il atintii cu o privire usturatoare.
"taehyung---"
"nu imi pasa ce vrei sa spui! nu am cerut pentru o petrecere de ziua mea. tu ai organizat-o fara sa-mi spui." hana a oftat, apoi si-a pus o mana in sold iar pe cealalta pe frunte.
"asculta-ma" a spus aceasta intr-un ton calm "implinim 18 ani numai o data in viata. nu vrei sa ratezi asta, asa-i? petrecerea asta e speciala, in plus, daca nu vii cred ca seojoon o sa fie atat de trist ca nu esti acolo." taehyung isi daduse ochii peste cap, dar cand a auzit numele acela s-a oprit, marindu-si ochii. s-a uitat in irisii negri ai hanei cu speranta si i-a luat mainile in ale sale.
"seojoon? vine si el?" fata a zambit, stiind ca a castigat. a fost o idee geniala sa il invite pe crush-ul lui taehyung la petrecere.
"mhm." baiatul cu par albastru a inceput sa tipe, fiind mai fericit ca niciodata. acesta a inceput sa bolboroseasca cuvinte, dar pentru hana acestea nu aveau niciun sens.
"ahh, te iubesc atat de mult!" spuse taehyung, apoi imbratisand corpul inalt al hanei.
"drace, taehyung! nu pot sa respir."
"nu-mi pasa! sunt atat de fericit. esti cea mai tare! dar– cu ce ar trebui sa ma imbrac?"
hana a oftat pentru a dumnezeu stie cata oara. tot ce voia sa faca era sa il convinga pe taehyung sa vina la petrecere, apoi sa se duca acasa si sa petreaca niste timp cu logodnica sa, dar nu. acum trebuie sa aleaga un outfit pentru taehyung, iar asta o sa dureze ceva timp deoarece baiatul e o curva pretentioasa.
daca acesta face ceva, vrea ca totul sa iasa perfect, mai ales ca acum stie ca seojoon o sa vina la petrecere.
cei doi au urcat scarile, in camera lui taehyung si au inceput sa se uite prin dulapul acestuia, care este ridicol de mare. taehyung are o gramada de haine, majoritatea de la gucci.
"ce spui despre asta?" taehyung a intrebat iar hana nu a putut decat sa isi dea o palma puternica peste frunte.
"tae, aia e o lenjerie pentru sex. nici macar nu vreau sa stiu de unde o ai."
"nu iti spuneam, oricum." spunand acestea, baiatul s-a bosumflat adorabil. "si stiu ca asta e o lenjerie de sex, trebuie sa am una, asa-i? o sa am 18 ani, si daca vine si seojoon... suntem amandoi beti si chestii... stii tu."
"nu te cred! vrei sa faci sex cu seojoon?!"
"da! de ce nu?"
"de ce nu? DE CE NU?! taehyung, ti-ai pierdut mintile?" in nici intr-un milion de ani nu o sa lase asta sa se intample. seojoon e un fuckboy, asta face el. sex si pleaca. chiar daca hana l-a invitat pe acesta la petrecerea baiatului cu par albastru, nici in ruptul capului nu o sa-l lase pe seojoon sa se joace cu prietenul ei.
"in niciun caz."
"care e problema ta? o sa o fac, ca vrei sau nu. da-mi un prezervativ!"
"de unde sa am eu un prezervativ? sunt lesbi. si taehyung, daca o sa faci cu seojoon ceea ce ai in minte o sa ii spun mamei tale, o sa te dezmosteneasca." ochii hanei au cazut pe partea de jos a bazinului lui taehyung si a inceput sa rada. "la propriu."
"du-te dracu." baiatul a inceput sa murmure injuraturi, intorcandu-se din nou catre dulap si incepand sa se uite pentru un outfit sexy cu care sa il impresioneze pe seojoon.
➿➿➿➿
《 nu uitati sa votati daca v-a placut pana acum. m-ar ajuta enorm
👉💜👈 》
CITEȘTI
LACE DREAMS | vkook
Lãng mạn;lick your lips and swing your hips; "problema este..." spuse brunetul, aplecandu-se spre baiatul din fata sa. "daca te-as saruta nu as putea sa ma mai opresc." --- "e un monstru." "stai departe de el." "e un lup in blana de oaie." "am auzit ca nu...