15

56.2K 1.9K 492
                                    

belimden hızlı bir sekilde tutup sertce yataga attı oda yatagın ustune cikip bornozumun iplerini elline alıp yüzüme baktı

"Dün gece gösteremedim tabi neyleri degistirdigini simdi zevkle gostericem karım olmanin ne gibi seyleri degistiricegini"

*************

Korkuyla yüzüne baktim ellerimi ellerinin ustune koyup kalkmaya calistim.Ama izin vermedi uzerime egilip boynumu derince kokladı

"Nolldu bi korkktun sanki sen"
"Ateş çekil üstümdennn"
"Hic oyle bir niyetim yok biliyormusun"
"Çeekil diyorumm serefsizz kalkk ustumdenn"
"Istedigimi almadan kalkmicam"

"O dedigin şey asla olmuyacak"
"O zaman o senin dedigin mankenlik de olmuyacak"
"Sen benii tehditt mi ediyorsunn suann"
"Evett seni suan tehdit ediyorum isine geliyorsa ha gelmiyorsaa orasina bakicazz"
"Tekrarr soyluyorummm bana karisamazsinnn"
Sinirle basini kaldirip yuzume bakti kaşları yine catilmiş burnundan soluyordu dizlerinin ustunde dikelip sinirle bornozumun bagciklarini tuttu


"Korkktugunu sanmistimm ama goruyorumm ki hic bir sekilde korkmamissinn simdi gorursunn sen bana kafa tutmayii"
Kollarimi hızla bornozuma sardım.Acmasina izin veremezdim.Hemen yatakta dikildim ama izin vermeyip geri sertce ittirdi banyodan cikmadan once dugum atmistim ve onu cozmeye calisiyordu suan sinirle kalkip kollarini tutmaya calistim fakat yinede birakmadi beni tekrar yataga ittirdi çokktann aglamaya baslamistimm..
Şuan bildigin kocam tarafindan tecavuze ugruyordum.





Göz yasimi silip hırsla kalktim ateşin suratina cok sert bir sekilde yapistirdigimda dengesini kaybedip yataga duser gibi oldu zaten barda en cok o içmişti sarhos olduguda biraz belliydi
sinirle ayaga kalkıp bagirmaya basladim.
"Kennndiinee gelll naptiginii saniyorsunnn sennn sereffsizzz.."
aglamalarimi durduramiyordum agzimdan hickirik kactiginda hızla giyinme odasina dogru ilerledim.




"alllahhh senin belani versinnnnnn"
kapiyi hizla kapatip ardindan kilitledim.Yere çöküp içim çıkasıya kadar bağırarak aglamaya basladim aglayabildigim kadar agladim..Artik o kadar birikmistim kii hepsi hersey ust uste geliyordu hayatim berbatt hir hal almisti
Önce babamin kanser olusu sonra evlenicek olmam ingiltereyi birakip buralara gelmem serefsizzin tekiyle tanisip 1 ay sonra onunla evlenmem en yakin arkadasimin gitmesi ustune bana dokunmaya calismasi hepsini ben kaldiramiyordumm artikk...







Kac saat kapinin onunde agladigimi hatirlamiyorum bile bogazlarim ona bagirmaktan acimisti ve ellim sizliyordu ona cok sert vurmustum.Iyi de yapmistim keske daha sertini vursaydim daa iyice kendine gelseydi yavasca ayaga kalktim.Bornozumu cikartip ic camasirlarimi giydim uzerime pijamalarimi gecirip saclarimi bagladim.Burada uyuyamazdim ama onun yaninda da uyuyamazdim Saat 2 olmustu uyumustur diye dusunup yavasca kapiyi acip disariya ciktim.Tahmin ettigim gibi yatagin ustunde sızıp kalmisti dolaptan örtü bulup oturma bolumune gectim isiklari kapatip kapiyi kilitledikten sonra koltuga uzanip yorgunluktan ve aglamaktan aciyan gozlerimi kapattim.








Telefonumun calmasiyla gozumu acip telefonumu aradim.Bulup direk actim
"Guzelimm gunaydinn biz geldik ama uyuyorsundur diye aramamistim simdi aradim.Napiyorsun"
"Uyuyordum kuzum geldiniz mi sevindim"
"Aaa uyuyormuyddunn saat 1 uyanmissindir sanmistim."


Hemen kalkip saatte baktim gercekten saat 1 i ceyrek geciyordu
"Gece gec yattim da ondan kuzum ama iyiki uyandirmissin keske daha erken arasaydin ayip oldu herkese"
"Yok be olmamistir neyse sonra konusuruz o zaman hadi kapat in asagiya sen tutmuyim ben seni"
"Tamam kuzum öptum"


Yataga baktigimda Ateş yoktu yavasca yukariya cikip kapiyi dinledim ama her hangi bir ses gelmiyordu kapiyi araladigimda banyonun bos oldugunu gordum iceriye girip elimi yuzumu yikadim.Asagiya inip uzerime yazlik bir elbise gecirdim.Gozlerim sismisti aglamaktan nemlendirici surup fondotenle kapatmaya calistim.Birazdaha makyaj yapip asagiya indim.





BABAM İÇİN   (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin