8

64.5K 2K 659
                                    

"Sonuçta Bugüne kadar hangi kadın kocam beni tecavüz etti diye dava acabildiki"

****************

Simaydan

Açık açık sana dokunurum diyordu.Yüzüne acıyla baktım.
"Niye amacın bi çocuğu daha istemeyip öldürmek mi?"
"Ama sana bir sey söyliyimmi Ateş Kaya bizim seninle hic bir zaman bir bebeğimiz olamıyacak..Çünkü ben çocuklarımı baba sevgisinden mahrum etmek istemiyorum"

Ayağa kalkıp hızla yürümeye başladım ki tabiki yine kolumdan tuttu.
"Bilip bilmeden yargılıyorsun ve daha 2 saat önce gördüğün bir kızın dediklerine inanıyorsun.."
saçımı kulağımın arkasına geçirip kulağıma eyildi..
"Bu kadar saf kalpli olma güzelim..Üzerler seni"
yine yıldız dövmemi öpüp gözümün içine baktı.

Telefonunu çıkartıp bakmaya başladı arkamı dönmüştüm ki arkadan sarılıp yine tuttu.
"Biraz sabırlı mı olsan"
"Ateş bırakır mısın beni gidicem artık"
"Bir şey dinleticem sonra gidersin"

Telefonundan açtığı sesi bana dinletme'ye başladı ses kaydında Merve ve Ateş konuşuyolardı daha doğrusu kavga ediyolardı suan..

Ses kaydı bittiğinde çok şaşırdım bir kadın her gece sevilmediğini bile bile o erkekle yatarmıydı ya ne kadar iğrenc insanlardı..

"Tekrar söylüyorum Ateş senin geçmişin beni ilgilendirmez aynı benim geleceğimin seni ilgilendirmiyeceği gibi"

"Bende sana bunu zaten ögren diye dinlettim ama salaklık bende niye dinletiyosam nasıl olsa her şekilde evlenicez"

"Dimi nasıl olsa her türlü evlenicez o zaman ben gidiyimde evlenmeden önce hayatımın tadını çıkarıyım."

"Nereye gidiyorsan git beni ilgilendirmiyo aynı şekilde evlendikten sonrada ilgilendirmicek sen kendini çok değerli sanıyosun heralde ama sikimde bile değilsin artık banane ya"

"Ay bende ölüyorum çünkü Ateş Ateş diye mala bak ya"
Hızlı hızlı yürüyerek içeriye girdim iki dakkikada sinir etmişti beni sen kimsin ya karısmıcakmısşş ben izin vercem çünkü karışmana..

İçeriye girdiğimde herkesin gözü beni bulmuştu hemen yumuşayıp
"Ben artık gidiyim iyi aksamlar size"
"Aaa otursaydın Simaycım iyiydik"
"Yok Selin Hanım eve gidiyim artık ben yoruldum zaten bugünde"
"Tamam kızım..Ateş bıraksın seni"yanıma baktığımda Ateş bey de gelebilmişti

"Yok ben kendi arabamla geldim kendim giderim gerek yok"
"Peki madem nasıl istersen"
"Hic kalkmaniza gerek yok gittim ben görüşürüz"
"Tamam selam söyle annene babana.Oğlum gecir hadi kız arkadaşını"

"Tamam"
"Gerek yok ben kendim giderim"kapıya yürüyüp dışarıya çıktım.Arabama atlayıp son hızla gaza bastım.
Görürsün sen Ateş Kaya görüşücezz..

Eve geldiğimde hızla odama çıkıp duşumu aldım.Üzerimi giyinip kendimi uykunun kollarına bıraktım.

"Güzelimmm"saçımı okşayan anneme bakıp gülümsedim.
"Günaydınn"
"Günaydınn güzelimm"yatakta doğrulup saçlarımı toparladım.
"Sen arkadaaşın da kalıcaktın"
"Gidiyodum da Selin Hanım Çağırdı yemeğe oraya gectim.Gece de geldim"
"Aaa öylemii nasil gecti yemek"
"İyiydi normal"

"Şey yapalım Ateşide bugün ben çağırıyım"
"Hayır anne ne gerekk var yarın aksam gelicekler zaten"
"Tamam aaa ne bu sinir kavga mi ettiniz yoksa"
"Hayır"
"Hm tamam hadi kahvaltiya in sonra çağlayla alısverise gidicekmişsiniz"
"Tamam"

Kahvaltıdan sonra dolabımın karşısına gecip hazırlandım saclarimi topuz yapip ayagimada sandaletlerimi gecirdim.

Kahvaltıdan sonra dolabımın karşısına gecip hazırlandım saclarimi topuz yapip ayagimada sandaletlerimi gecirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BABAM İÇİN   (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin