33

43.4K 1.4K 998
                                    

Ellerimden tutup gözlerimin içine baktı
"Seni Seviyorummm.."
cümlesini bitirir bitirmez dudaklarını dudaklarima kapattı..

****************


Birbirimizden ayrıldığımız da herkes en başından beri alkışlıyordu ben ise şaşkınlıkla Ateşe bakıyordum hiç beklemiyordum en son beklemediğim cümleleri dudaklarindan duymustum HEMDE ÖZLEMIN YANINDAA bu süperrr olmustu kafamı çevirip baktiğım da özlem ve boynuzları kapıdan çıkıyordu..
Nasıl göt edilir adlı çalışmamız başarıylaa tamamlanmıştı.





Tekrardan Ateşe döndüğümde elimden tutup çıkışa yöneldi zaten şuan yüzüm yanıyordu herkesin içinde öpüşmek bana göre çok utanç verici bir şeydi..




Eve geldiğimizde direk mutfağa geçip kahve yapmaya basladim kafam çok fena durumdaydı en azindan rahatlatirdi..
Kahveleri alıp salona geçtiğimde Ateş koltuğa yayılmış ayaklarını uzatmiş durumdaydı bende cok yorulmustum hemen yanına oturup kahveyi eline verdim.
Iy nedense şuan evli çiftler gibiydik kocama kahve yapmisim gelmisim simdide ayaklarini yikiyacakmisim gibi hissedip midemi bulandirmıştım gercekten salaktım..






Bende onun gibi koltukta yayıldığım da kahvemi alıp sıcak sıcak içmeye basladim bir yandan da neler yasadigimizi dusunuyordum ben salak gibi özlemin gazına gelmistim ve herkesin içinde asla yapmiyacagim bir şeyi yapmistim gidip ateşi öpmüştüm ve o beni son derece korkutucak şekilde ittirdiğin de sanki annemin 200 parcalık en sevdigi yemek setinden 1 ini kırmış gibi hissetmiştimm







Ama o sonrasın da gelip dudaklarıma yapısmadan önce dedigi sözlerle de sanki matematik sinavindan 01 almışım daa annem bida hakine daha iyisini yaparsın demis gibi mutlu ve sevincli hatta daha fazlasini hissetmistim





Ama bunlarin hepsi yalandi yani yalan olmaliydi Ateş beni sevemezdi daha partiden 1 saat önce bana aşıksin dediğimde kocaman bi kahkaha atmisti ve 1 saat sonra seni seviyorum demesi ve benim de inanmam oldukca saçma ve salakça olurdu.



Hiç bir şey konusmuyordu bos boş duvara bakiyordu cocugun pisikolojisini de bozmustumm..
Bugun konuşmak istemezdi buyuk ihtimal beyninde olanlari topluyacak yarinda agzima hakkıyla sıçacaktı






Kahvelerimiz bittiğinde tepsiye koyup tekrardan mutfaga götürdum makineye yerlestirip içeriye gectiğimde Ateş üzerini çıkarmış pürüzsüzz yüzündeki bir ton fondateni eliyle sürtüyordu bu hali oldukca komik gözüksede gülmemem gerekiyordu hemen banyoya girip makyaj temizleme suyunu ve pamuklari aldim içeriye gectiğimde yanina gidip karşısında durdum suyu pamuga batirip yavasça silmeye basladim en azından gözüne biraz girmeliydim ki yarın ağzıma biraz daha az...





Aklımdaki salak düşünceleri silip gözündeki çizgiden basladim hepsini güzelce temizledim ben temizlerken o beni izliyordu ve ben biri beni izlerken işimi yapamazdim zorlukla temizlediğimde
Sıra en zor kısımaa gelmisti yüzümdeki bir ton makyajı 1 saatte cikarmam gerekiyorduu..





Ateşin yanından ayrılıp yukariya ciktigim da odama girip kapiyi kilitledim nedensizce ikimizde bir kelime bile etmiyorduk ve böylede cok sıkıcı oluyordu..
Aynanın karşısına gecip zorlukla makyajimi çıkarmaya basladim





BABAM İÇİN   (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin