Bölüm 14

582 26 5
                                    

Herkes birşey almıştı. Baya bir vakit geçirmiştik ve çok yorulmuştuk ki telefonum çalmaya başladı. Telefonumu açtım ve;

Birisi: Alo merhabalar Beth hanım ile mi görüşüyorum?

- Evet benim ama siz kimsiniz?

Birisi: Öncellikle tanıştığıma memnun oldum ben Jorge bir modellik ajansından arıyorum sizi çok beğendik ve bizim ajansımızda modellik yapmanızı isteriz.

- Yani bilmiyorum biraz zaman verebilir misiniz acaba?

Jorge: Tabiki ajansı merak ediyorsanız Louis'e sorabilirsiniz. Duyduğum kadarıyla arkadaşmışsınız.

- Evet arkadaşız süre verdiğiniz için teşekkür ederim Louis ile konuşup kararımı size söyleyeceğim. iyi günler 

Jorge: İyi günler

Louis adını duydu ve birşey mi oldu diye bir bakış attı ben ise hemen konuşmaya başladım.

- Jorge adında birisi aradı, modellik ajansında çalışıyormuş ve beni de o ajansa istediler istersen Louis'e sor falan dedi.

Louis: Jorge zor öyle her kişi seçmez seni sevmiş demek ki ee yani güzel kız olunca dedi. Benim yanaklarım kızarmıştı ve herkes bir anda Louis'e bakmaya başladı.

Louis: Lanet olsun o son söylediğimi sözü dışımdan mı söyledim ben dedi ve herkes kahkaha atmaya başladı.

Sadie: Her neyse teklif için ne düşünüyorsun Beth?

- Aslında güzel ama ben modellik yapmak istemiyorum. Belki albüm çekimlerini Jorge ile anlaşıp yaparız sizce? 

Noah: Bence iyi fikir Jorge iyi hatta çok iyi bir ajans çoğu ünlü onunla beraber çalıştı.

Louis: Evet ama sen neden istemiyorsun Beth? Beraber modellik yapardık fena mı olurdu dedi o sırada Leo çok sinirlenmiş olmalı ki Louis'i yiyecek gibi bakıyordu.

- Bilmiyorum ama ne bileyim yani benlik değil bunlar ben sadece şarkı yazıp söylemek istiyorum. Ve üniversitem için hazırlanıyorum bu sene kaldırabileceğimi çok düşünmüyorum.

Millie: Tabi ki de senin kararına saygı duyuyoruz.

Charli: Her zaman arkanda olduğumu ve ne olursa olsun destek çıktığımı biliyorsun Beth.

Leo: Her zaman kararın ne olursa olsun saygı duydum ve tabi ki de buna da duyuyorum Beth.

Bu cümleleri duyunca acayip mutlu olmuştum hemen Jorge arayıp olanları anlattım. 

Never Stop Dreaming~ Louis PartridgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin