Biraz zaman geçti. Kızlar sahile geldi. Birlikte bizim eve gittik. Ölçülerini aldım biraz zaman geçirdik. Bende tasarımlarıma başladım. 1 hafta sonra geri çağırdım. Louis'le evdeydik. Kapı çaldı.
-Tasarımları almaya gelmişlerdir.
-Tamam ben kapıya bakarım sende kıyafetleri getir olur mu güzelim?
-Tamam canım.
Geldiler. Biraz sohbet ettik. Sonra kıyafetlerini verdim. Gittiler.
Bunları yapmıştım. Daha sonra Louis elimden tuttu dışarı çıktık.
Birlikte eğlendik. Bir hikaye attım.
Altına. Her zaman yanımda olduğun ve beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim. Seni çok seviyorum iyi ki benimsin Partridge.
Oda bunu attı.
Sende iyi ki benimsin gelecekteki Partridge.
Biraz daha zaman geçirdik Louisle. Sonra eve gittik.
-Eeee kış geliyor kayağa gider miyiz?
-Çok güzel fikir.
-Tamam o zaman. Ocağa az kaldı. Ben kar kıyafeti almaya giderim haftaya.
-Beni de say.
-Beth sen tasarımcısın?
-İyi de kar kıyafetini nasıl yapmamı beklediğini söyler misin?
-Haklısın.
Güldük.
(Ocak olduğunu düşünün)
-Bavulunuz hazır mı.
-Eveeett.
-Tamam hadi çıkalım kızlar.
-Tamam geldik.
Louis'le el ele çıktık. Havaalanına gittik. Kalacağımız yere gittik. Uçakta Louisin kolunda uyumuşum. Uyandım yarım saat falan vardı. Louis'in kulağına
-Louis Finn Millie'den hoşlanıyor mu?
-Millie'ye söyleme ama evet.
-Biz bunları yapalım. Millie de Finn'den hoşlanıyor.
-Tamam yaparız.
( Arkadaşlar o bir hafta içinde olacakları yine minik bir edit yaparak tiktok hesabımız bosislerbizde sayfasına paylaşacağız. Lütfen onu izleyin ve takibe alın. Oradan bilgi vereceğiz hikaye ile ilgili. Sorularınızı oradan sorabilirsiniz<3)
Uçaktan indik. Kalacağımız yere doğru arabayı sürmeye başladı Louis bende yanına oturdum. Bir arkaya da karşılıklı şekilde Millie Finn
Noah Sadie
Bu şekilde oturuyorlardı. Son ses şarkı açtık söylüyorduk. Üstteki camı açtım koltuktan kalkıp dışarı doğru doğruldum. Ve bağırdım. İçimdeki bütün sorunları boşaltmış gibi hissettim. İçim huzur dolmuştu sanki.
-Hadi balım in aşağı.
-Tamam indim.
Koltuğa geri oturdum. Louis bir eliyle arabayı sürüyordu. Diğeri ile elimi tutuyordu. Aklıma bir fikir geldi. Elimi çektim. Telefonumu aldım elime.
-Louis arabayı kaydır. Millie Finne doğru kaysın. Yol boş zaten. Ama dikkatli bir biçimde yap. Sanki yolda sincap görmüşsün ona çarpmamak için gibi.
-İyi fikir. Kemerin düzgün takılı dimi.
-Evet.
-Tamam.
Küçük bir kayma yaptı. Millie Finn'in üstüne doğru gitti. Sadie de gitmişti bunu düşünmemiştik. Hiç bir şey olmamış gibi.
-Louis noldu?
-Sincap gördüm. Üstünden geçiyordum az daha.
-Tamam. Siz iyi misiniz?
Hemen ayrılıp.
-Evet, evet iyiyiz.
-Ayrılmasanız da olurmuş sanki?
-Sus Beth, sus. (Millie)
-Aslında haksız sayılmaz.(Finn)
-Ney(Millie)
-Yazdım kenara Finn.
-Sen ne dediğimi nasıl duydun?
-Hmmmmm söyleyememmm.
-İyi peki.
1 haftanızı geçirirsiniz. ( bosislerbizde tiktok hesabında neler yapıldığını özetleyen edite bakın lütfen ve lütfen takipe alır mısınız? Bize attığınız 1 oy bile bizi çok mutlu ediyor)
-Dönmeye hazır mısınız?
-Hazırız. Hadi gidelim.
Uzatmayacağım. Dönersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never Stop Dreaming~ Louis Partridge
Random16 yaşındaydım ailemi kaybettiğimde o gün hayatım tamamen değişmişti. Hep destek olan arkadaşlarım sayesinde artık mutlu olabiliyordum. Tabi hayat dersi veren piçleri unutmamak lazım. E tabi her zaman mutlu eden Louis'i unutmamak lazım. Hayatım arka...