Leo'nun stüdyosuna gittiğimizde baya şaşırmıştık. Baya baya şarkı çıkarmışlar gibi cover yapıyorlardı. Leo ile 5 kişilerdi. Hemen onları tanıtayım size. Benjamin vokaldi, John elektro gitar çalıyordu benim gibi, Leo baterideydi, Loren piyanoda, Timothee ise normal gitar çalıyordu. Leo beni gördüğünde çok şaşırmış olmalı sanırım ağzı açık kalmıştı. Belki de 2 ay sonra dışarı çıktığım içindi. Hemen koşup bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Biraz sonra herkesle kaynaşmış hatta birlikte cover yapıyorduk. öyle aramızda eğleniyorduk. Daha sonra evlere dağılmıştık. Baya yorulmuştum. Uzun zamandır dışarısını görmüyordum. Eve geldiğimizde Charli'nin ailesi en sevdiğimiz yemekleri yapmıştı. Hep birlikte oturup yemeğimizi yiyip bugün olanlar hakkında konuşuyorduk. Charli'nin ailesi benden çok gurur duymuş olmalı ki baya mutlulardı dışarı çıktığım için. Yani en azından ben öyle düşünüyordum. Meğer o yüzden değilmiş. Charli'nin kardeşi olacakmış. Çok mutlu olmuştuk. Onlar bana hep üç çocuğumuz olsun isterdik artık hayalimiz gerçekleşti dediğindeki mutluluğumu anlatamazdım. Bana resmen çocuğum demişlerdi. Mutluydum. Bir sene geçmişti yaz tatiline girecektik. Karnelerimizi alıp hemen eve döndük. Ve bizim tayfayla buluştuk. Charli'nin annesinin karnı da baya büyümüştü. 3 ay kalmıştı doğum yapmasına, yani tam okul açılırken minik bir kardeşimiz olacaktı. Hem de son senemizde SINAV SENEMİZDE. Her ne olursa olsun kardeşimizi sevecektik. En sonunda cinsiyeti öğrenmişlerdi. Biz bilmiyorduk. Yazın ortalarına doğru cinsiyeti öğrenmek için küçük bir parti vermişlerdi. Charli ve benim elime iki balon vermişlerdi çok anlamıştım neden iki tane var diye sorduğumda ise bilmem belki iki tanedir cevabını almıştık. Charli ve ben heyecanla balonları patlatmayı bekliyorduk. En sonunda zaman geldi ve patlattık. Biri erkek biri kızdı. Çok mutlu olmuştuk. Hemen gidip kardeşlerimiz için kıyafet almıştık. Bu sırada hala kendi halimde şarkı yazmaya devam ediyordum. Şarkıcı olamayacağımı biliyordum ama yazmak iyi geliyordu. Evet üstünden 1 yıl geçti neredeyse ama hala ailemi unutamadım. Hala onlarla ilgili şarkı yazıyordum. Bir gün şarkılardan birini söylerken Charlie beni çekmiş. Söylediğim şarkı bir gün içinde patlamıştı. Tiktok kullanmıyordum o sıralar. Charlinin ise neredeyse 1 milyon takipçisi vardı. Yani varmış. O videodan sonra Charli 1 milyondan fazla takipçisi olmuş. Ben hala bilmiyordum bunu aslında. Diğerlerinin de haberi yoktu. Aramızdan sadece Charlie kullanıyordu. Yani ŞİMDİLİK. Daha sonra bir kaç kez daha böyle devam etmiş. Hiç fark etmemiştim. Bazı insanlar sadece benim yaptığım müzik için takip etmeye başlamıştı Charli'yi bütün yaz böyle geçti. Ben hiçbir şey fark etmedim. Daha sonra kardeşlerimiz doğmuştu. çok tatlılardı. Minnak elleri. Tontiş yanakları vardı ikisinin de. Daha sonra yine benim doğrum günümden bir önceki güne gelmişti. O gün doğum günümden nefret etmeye başladım. Belki o sene arkadaşlarımla değil de sadece ailemle kutlasaydım hala yaşıyor olacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never Stop Dreaming~ Louis Partridge
عشوائي16 yaşındaydım ailemi kaybettiğimde o gün hayatım tamamen değişmişti. Hep destek olan arkadaşlarım sayesinde artık mutlu olabiliyordum. Tabi hayat dersi veren piçleri unutmamak lazım. E tabi her zaman mutlu eden Louis'i unutmamak lazım. Hayatım arka...