1. Bölüm

5.3K 187 201
                                    

Yeni bir ficle buradayımke.
Hatırlatmalar;
Oy ve yorum asla zorunlu değil. Gönlünüzden koptuğu kadar.
(Zorunlu değil derken atmayın diyorum işte aq)

Hadi bakalım :D

Bu bölüm hariç sadece bir bölüm hazır olduğundan yb geç gelebilir..

Jennie

Merhaba, ben Jennie Kim. Yaklaşık 20 yıldır hayattayım. Ailemle beraber insanlardan uzak olan bir dağ evinde yaşıyoruz. Fazlasıyla bulunan ağaçlar ve hemen yanımızda olan nehir bizlere büyü yapabilmemiz için yeterli alan ve enerjiyi sağlıyordu. Aynı zamanda eskiden bu evde birbirine aşık iki kişinin yaşadığını biliyorduk. Hatta birinin ismi Matmazel Siyah.

Ailemizde bulunan son neslin hepsi cadıydı. Annem ve babamla yaşıyordum burada. Onlar artık hayli yaşlanmışlardı ve tek dilekleri ben daha doğmadan kaybolan abimi bulmaktı. 

Anneme göre abim ölmüştü. Fakat babam hala abimin yaşadığını ve bunu hissedebildiğini söylüyordu. Bu konuda anneme katılıyordum. O kadar uzun zamandır yoksa zaten ölmüştür. Şehre düşen cadılar fazla yaşayamıyordu. Şehirlerde bulunan enerji kirlilikleri onları yoruyor ve yavaşça ölüme sürüklüyordu. Ya da sürekli meditasyon yaparak hayatta kalmaya çalışıyorlardı. Bir cadı için felaket olmalı öyle değil mi?

"Jennie!"

Annemin seslenmesiyle nehrin kıyısından kalktım ve eve doğru ilerledim. Tahta kapıyı iterek salona geldim ve annemlerin ne yaptığına baktım. Yemek masamızın üzerinde şehrin bir haritası vardı. 

"Neler oluyor?"

Haritayı gösterdiğinde haritadaki siyah tuz bizim bulunduğumuz yerden Los Angeles'a kadar gidiyordu. Yer bulma büyüsü yapmıştılar.

"Kim var ki orada?"

Babam derin bir nefes alıp konuştu;

"Bizim soyumuzdan olan bir cadı."

Kaşlarımı çatarak babama baktım.

"Hani bizim soyumuzdan olan herkes ölmüştü?"

"Bizde öyle sanıyorduk."

Omuz silkerek anneme döndüm.

"Peki öyleyse öyle. Ne yapayım bununla? Şehirde yaşıyorsa ya çok güçsüzdür ya da çoktan ölmüştür."

Annem de oturduğunda bende yanlarına oturdum.

"Ölmüş olsa sence bu büyü işe yarar mıydı Jennie?"

Doğru yaramazdı.

"Ve gücü konusuna gelirsek. Baban yanına astral seyahat yapmayı denediğinde başarısız oldu. Bu da korunduğunu gösteriyor yani gücü hala yerinde. Hiçbirşey için geç değil Jennie. Onu da bulup buraya yanımıza getirmemiz gerekiyor. Ancak böyle daha da güçlenebiliriz."

"Yani benden onu bulmamı mı bekliyorsunuz?"

Babam kafasını salladı.

"Aynen öyle. Gördüğün üzere bizler bunun için çok güçsüzüz, şehir hayatı bizi tamamen bitirebilir." 

Haklıydılar. Ailemizden bulabildiğimiz kadar çok kişi bulmalıydık. Aile demek güç demekti. İyi ya da kötü. Kabul etmek zorunda değildim fakat buna ihtiyacımız vardı. Ayrıca hala astral bedenlere karşı kendini koruyabiliyorsa onu o şehirde bırakmak bir cinayet olurdu. Annemlerle kısa bir konuşma yaparak odama gittim. Daha önce hiç şehre gitmemiştim. Sadece taştan evler ve bir sürü insan olduğunu biliyordum. 

Orada işlerin nasıl yürüdüğü hakkında bir fikrim yoktu. İki gün sonra yola çıkacaktım, bu iki günümü daha çok meditasyon yaparak geçirmem gerekiyordu. Enerji alanımı tutabildiğim kadar temiz tutmam benim için daha sağlıklı olacaktı. Sadece 1 yıl. Eğer bu süre içinde onu bulamazsam geri dönecektim.  

Görünüşe göre uzun bir yolculuk beni bekliyordu.

Lalisa

"O güzel kalçanı daha güzel kıvır bebeğim. Böyle hiçbir erkeğin dikkatini çekemezsin."

Bugün işletmemde fazlasıyla yoğun bir gündü. Bu yüzden kızlarımla ben ilgileniyordum. Ben Lalisa Manobal ve dönemimin en büyük genelevine sahiptim. Yüzlerce yatak odası, sınırsız içki ve meşhur oyun odalarıyla dolu olan bu krallığı ben yönetiyordum. 

Oyun odaları belki de dikkatinizi çekmiştir. Karanlık odaya bırakılan bir orospu ve küçük siklerini sokacak bir delik arayan 10 adamın olduğu bir odaydı. Boşalmadan orospuyu ilk bulan kazanıyor ve hatunu alıyordu. Biliyorum, çok yaratıcıyım. Toplam 347 orospum vardı. Ve 100 tanesi erkek. İnanır mısınız en başarılı 10 orospum listesinde 6 erkek vardı. İşlerinde gerçekten ama gerçekten iyiydiler.

Los Angeles Kaliforniya'nın en pahalı şehri. Eğer paranız yoksa hayatınızda yoktu. Neyse ki param var.

Bu bölüm sizlere ikilimizin neler yaptığını göstermek içindi.

My Little Witch /JenLisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin