İlham reis ananın avradını sikeyim neredesin?
Lalisa
"Şaka yapıyorum elbette. Kızım da geldiğine göre artık sizi öldürebilirim ha ?!"
Ne ?
Sinirle Jennie'yi geriye çektim ve Emma'nın iyice yanına geldim.
"Öldürmek? Ne kadar komiksin sen öyle. Yıllardır bu siktiğimin yerinde kölemsin ve şimdi bir günde 'güçlenip' beni ve hatta Jennie'yi öldüreceğini mi söylüyorsun ?"
Büyü gücüyle geri savrulduğumda ne olduğuna baktım. Emma'nın etrafındaki eşyalar yavaş yavaş havalanmaya başlıyordu. Jennie'ye baktığımda onun sadece izlediğini gördüm. Ne sikim oluyordu burada ?
Eşyalar yere düştüğünde Emma'ya baktım. Gözleri onu ilk bulduğum andaki gibi kırmızı olmuştu.
"Lisa.."
Jennie yanıma geldiğinde beni ayağı kaldırdı ve kulağıma fısıldadı:
"Bizi yalnız bırak."
Fazlasıyla tereddüte düştüğüm için Jennie'ye baktım. Gözlerindeki kararlılığı görünce onu annesiyle yalnız bırakmak için yukarı çıktım.
Jennie
Lisa gittiğinde anneme döndüm. Bir sandalye aldım ve sakince oturdum.
"Öldürmek ha ?"
Yıllardır görmediğim kadına kuracağım ilk cümlenin bu olmasını beklemezdim. Fakat bazen hayat neye karar vereceğimizi seçme şansı sunmuyor.
"Elbette öldürmek. Sen benim gücümü çaldın Jennie! Şimdiyse kendi gücünmüş gibi kullanıyorsun."
Tüm gücümü toplayarak onun gücünü etkisiz hale getirdim.
"Bu güç zaten benim Bayan Emma. İnan bana gücümü senden almış olsaydım bu kadar güçlü olmazdım."
Alayla güldüm ve devam ettim:
"Kim bilir ne kadar zamandır o çok kıymetli gücün burada insanların seks arzusunu arttırmak için kullanılıyor. Ve sen.."
Yanına yaklaştım ve elimi koluna koydum.
"Bu gücü hak etmiyorsun."
Onun gücünü kendime çektim ve bayılmasına neden oldum. Artık diğer sıradan insanlardan hiçbir farkı yoktu.
Fazla bekletmemek adına Lisa'nın yanına çıktım. Endişeli bir şekilde beklediğini görünce gülümseyerek yanına gittim ve arkasından sarıldım. Hızla bana döndü ve ellerini yüzüme koydu.
"İyi misin ?"
Kafamı sallayarak onayladım.
"O artık bir işine yaramaz. Zaten burayı kapatacaksın."
"Neden ki?"
Elimi saçlarına götürdüm ve bir tutamıyla oynamaya başladım.
"Çünkü sevgilim.. bu lanet olası şehirden taşınıyoruz."
Dudaklarına yayılan gülümsemeyi öptüm.
1 Ay Sonra
Kapının çalmasıyla elimdeki hamuru bıraktım ve ellerimi yıkayıp kapıya gittim. Açtığımda dizleri çamur olmuş hatta yüzüne bile bulaştırmış bir Lalisa ile karşılaştım.
Gülerek içeriye girdiğinde sordum:
"Aptal sadece senden bazı otları toplamanı istemiştim bu halin ne ?"
Daha çok gülerek elindeki sepeti bana uzattı.
"Nasıl bir ot istediysen bataklığın karşı tarafındaydı ben de mecbur içinden geçtim."
Hafifçe kafasına vurarak elindeki sepeti aldım ve banyoya gidip yıkanmasını söyledim.
Gitmeden önce eğilerek karnımı açtı ve oldukça belirgin olan karnıma bir öpücük kondurdu.
O banyoya giderken minik oğlumuzun içimde hareketlendiğini hissettim ve buna gülümseyerek tekrardan mutfağa girdim.
Mutfağa girmemle evin yanıyor oluşunu gördüm.
Kırmızı alevlerin içinden siyah bir gölge çıktı.
"Şimdi git burdan Jennie Manoban. Döngü başlasın."
Gölge geri çekildi ve alevlerin üzerine çıkarak bağırdı.
"Disparue!"
İşte şimdi hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
JENNIE RUBY JANE
Böyle bir şeyin neden olduğunu merak ediyorsunuz öyle değil mi ? Elbette benim bencilliğim yüzünden oldu. Lisa'yı o kadar çok seviyordum ki onunla sonsuza kadar beraber olmamızı sağlayacak bir büyü yaptım.
Bu büyünün adı Disparue.
Başta büyü sadece Lisa ile sonsuza kadar yaşamamızı sağlayacaktı. Fakat annemin büyü gücünü kendime geçirdiğim için büyünün gücünü ayarlayamadım.
Bu yüzden yaptığım büyü tüm zaman dilimlerini etkiledi. Geçmişte ve gelecekte her daim birbirimizi bulacağız.
Aşkımız tıpkı istediğim gibi sonsuza kadar sürecek. Biz sonsuzluk olacağız.
Biliyorum, biliyorum..
Kulağa bencilce geliyor fakat siz hiçbir zaman bu kadar sevmeyeceksiniz.
Lalisa benim sonsuzluğum olacak.
Şimdi ve her zaman ben onun Küçük Cadısı olacağım. Ve tabii istediğinde sürtüğü.
Özel bölüm gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Witch /JenLisa (G!P)
FanfictionHer zamanki gibi mükemmel olan ses tonumla kahkaha attım. Kendimi düzeltip ellerimi ceplerime koydum ve duvara yaslandım. "Yani bana bir cadının genelevde işe ihtiyacı olduğunun mu söylüyorsun?" Birçok farklı dil bildiğini belli eden aksanıyla yanıt...