3. Bölüm

1.8K 145 265
                                    

Meyaba

Jennie

Lalisa ile aramızda geçen garip konuşmadan sonra odasından çıkmamı ve bana bakire olup olmadığımı soran kadının beni odama yerleştirmesini istemişti. Kadın bana garip garip bakarak beni üst kata çıkarmıştı. Büyük beyaz bir kapısı olan yere geldiğimde buranın odam olduğunu söylemiş ve yarın eşyalarımı getirmemi söylemişti.

Eşyalarımın sadece sırt çantamdan ibaret olduğunu söyleyince yine garip bakışlarıyla karşılaşmıştım. Bekaret Soran Kadın gittikten sonra odayı inceledim. Güzel en azından birkaç bitki var. Çantamdan ahşap kutuyu çıkarıp içindeki doğal taşları çıkartarak odanın bulunan doğru yerlere yerleştirdim.

Selenit Taşını da yastığın altına koyup çantamdan tütsülerimi çıkardım. Vanilyalı olanı yakıp bir süre odanın içinde ve orada bulunan eşyaların üzerinde gezdirip enerjisini temizledim. Sonra tütsüyü tütsü tutacağına koydum. Sırada mumlar vardı. Evet çok önemli bir şey yapıyorum. Mumları da düzgünce yerleştirdikten sonra birkaç tanesini yakıp kısa bir meditasyon yaptım. Gücüm zarar görmeden çıkmak istiyorsam bu şehirden düzgün bir şekilde çıkmak istiyorsam enerjime çok dikkat etmek zorundaydım.

Bir süre daha bu şekilde oyalandıktan sonra odamdan çıkıp Lalisa'nın odasına ilerledim. Soyumuzdan olan bir cadıyı bulmak için bu şehre geldim ve şimdi penisi olan bir kadının sürtüklüğünü yapacağım. Yüce Lucifer, soyumuzdan olan o cadıyı bırakıp kaçsam çok mu kötü olur ?

Kendimle olan küçük kavgamı bitirip Lalisa'nın odasına girdim. Masasında oturmuş elindeki kağıtlara bakıyordu. Kafasını kaldırıp bana baktığında kapıyı kapatıp geldiğimde oturduğum koltuğa oturdum. Lalisa kafasını kaldırıp bana baktı.

"Buraya gelmeden önce nerede yaşıyordun ?"

Omuz silkip basitçe yanıtladım;

"Orman, dağ karışımı bir yerde. Neden ?"

Koltuğunda düzelip bana doğru eğildi.

"Bir boz ayısı gibi davranıyorsun. Belki ondandır."

Dudaklarımı büzerek kaşlarımı çattım.

"Naptım ben yaa.."

Lalisa'dan gelen kıkırdamayı duyunca şaşkınca ona baktım. Ses tonu fazlasıyla güzeldi. Hatta o kadar güzeldi ki gülerken bile bozulmuyordu.

"Gülebildiğime mi yoksa mükemmel sesime mi şaşırıyorsun ?"

Ben de onun gibi gülerek cevap verdim;

"Bilmiyorum galiba ikisine de."

Omuz silkerek kağıtlarına döndü.

"Neden gelmiştin bu arada ?"

"Sıkılmıştım."

Kağıda bir şeyler yazdıktan sonra arkasına yaslandı.

"O zaman gel ve işini yap."

Tek kaşımı kaldırarak sordum;

"Nasıl yani ?"

"Bilmem. Bir blowjob ile başlayabilirsin gibi."

İşte bunu beklemiyordum. Tamam ne iş yaptığımın farkındayım fakat bu hiç alışık olmadığım bir şeydi. Daha önce bu tarz şeyler hissetmemiştim bile. Sikeyim daha önce kendime dokunmamıştım bile. Fakat şuan ise karşımda olan Sesi Güzel Lalisa ona bilmem ne yapmamı istiyordu. Tanrım, ne istediğini anlamamıştım bile.

Dudaklarımı yalayıp boğazımı temizledim.

"Lalisa. Şey, ne istediğini anlamadım ?"

Bir kez daha o güzel kahkahasından atıp bir bacağını kabaca diğerinin üzerine attı.

My Little Witch /JenLisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin